شروع واکسیناسیون سنین 60 از ظهر فردا

به گزارش وبلاگ نوکیا، معاون بهداشت وزارت بهداشت از شروع واکسیناسیون افراد 60 سال به بالا از روز پنجشنبه 24 تیرماه اطلاع داد.

شروع واکسیناسیون سنین 60 از ظهر فردا

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی، گفت: با هماهنگی های اجرا شده از فردا 24 تیرماه ساعت 12 ظهر برای سنین 60 سال به بالا سامانه salamat.gov.ir باز خواهد شد و این افراد می توانند وارد سامانه شوند و نوبت دهی خواهند شد.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل این تصمیم این است که خوشبختانه واکسن فراوری داخل بسیار خوب عمل نموده و هیچ مسئله ای ندارد و خط فراوری آن هم با قدرت در حال پیشرفت است.

رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن های وارداتی هیچ مسئله ای برای واکسیناسیون افراد 60 سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان نمود: با عنایت به آغاز واکسیناسیون گروه 65 سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال اجرا است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند. چون افرادی که ثبت نام نموده اند تا 25 تیرماه واکسیناسیون شان تمام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به موجودی واکسن و واکسن های وارداتی که وارد کشور شده یا خواهد شد، و با تکیه بر واکسن فراوری داخل به ویژه واکسن برکت که خط فراوری آن با قدرت در حال کار است، مطمئنم که ضمن شتاب بخشیدن به سرعت واکسیناسیون می توانیم سرعت را خیلی پایدارتر به پیش بریم.

سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین 1340 بازگشایی شد

درهمین راستا سامانه salamat.gov.ir هم برای ثبت نام متولدین 1340 و ماقبل آن جهت ثبت نام واکسیناسیون کرونا بازگشایی شد.

به این ترتیب سنین بالای 60 سال می توانند جهت انجام واکسیناسیون کرونا، با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام نمایند.

منبع: فرارو

به "شروع واکسیناسیون سنین 60 از ظهر فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون سنین 60 از ظهر فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید