آن چه در هفته سوم لیگ برتر گذشت، بحران بیشتر در یونایتد

به گزارش وبلاگ نوکیا، بحران منچستریونایتد در هفته سوم لیگ برتر همچنان ادامه داشت و لیورپول و چلسی نیز قدرتمندانه ظاهر شدند.

آن چه در هفته سوم لیگ برتر گذشت، بحران بیشتر در یونایتد

به گزارش وبلاگ نوکیا، هفته سوم لیگ برتر انگلیس به سرانجام رسید و شکست دوباره یونایتد و توقف سیتی از مهم ترین اتفاقات این هفته بود.

منچستریونایتد در مهم ترین دیدار هفته برابر تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر در خانه مغلوب شد. هری کین و لوکاس مورا دو بار برای تیم لندنی گلزنی کرد. اشتباهات مرگ بار خط دفاع یونایتد باعث اعتراض شدید هواداران این تیم گردیده است. در این دیدار مورینیو هر دو مدافع مرکزی بازی قبل خود را تغییر داد ولی این مساله هم کارساز نشد.

منچسترسیتی برابر ولورهمپتون به تساوی یک بر یک رضایت داد. حملات گسترده سیتی تیم قهرمان فصل قبل برابر ولورهمپتون ثمری نداشت و البته اشتباه داور در قبول کردن گل هند ولورهمپتون نیز در تساوی سیتی تاثیر داشت.

آرسنال با اونای امری در این هفته بالاخره توانست وستهام را شکست دهد و اولین سه امتیاز خود را به دست بیاورد.

چلسی این هفته باز هم درخشان ظاهر شد و توانست در زمین نیوکاسل برنده گردد و 2 بر یک این تیم را شکست دهد. ادن هازارد توانست با گلزنی در این دیدار به سومین گلزن برتر تاریخ چلسی در لیگ برتر بعد از دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد تبدیل شد.

لیورپول نیز نشان داد با خرید آلیسون بکر قطعه گمگردیده پازل خود را پیدا نموده است. درخشش این دروازه بان باعث شد کلوپ و تیمش در زمین برایتون سه امتیاز را به دست بیاورند.

نتایج کامل

ولورهمپتون1 - 1منچسترسیتی

آرسنال3 - 1وستهام

بورنموث2 - 2اورتون

هادرسفیلد0 - 0کاردیف

ساوتهمپتون1 - 2لسترسیتی

لیورپول1 - 0برایتون

واتفورد2 - 1کریستال پالاس

نیوکسل1 - 2چلسی

فولام4 - 2برنلی

منچستریونایتد0 - 3تاتنهام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آن چه در هفته سوم لیگ برتر گذشت، بحران بیشتر در یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن چه در هفته سوم لیگ برتر گذشت، بحران بیشتر در یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید