اون برای پوتین نامه فرستاد ، جزئیات پیغام رهبر کره شمالی به رئیس جمهور روسیه

به گزارش وبلاگ نوکیا، رهبر کره شمالی در پیامی برای همتای روس خود تاکید نموده است که دوکشور قدرتمندانه از یکدیگر حمایت خواهند کرد.

اون برای پوتین نامه فرستاد ، جزئیات پیغام رهبر کره شمالی به رئیس جمهور روسیه

به گزارش وبلاگ نوکیا، ایسنا به نقل از رویترز نوشت: در پیغام کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آمده است: برای دستیابی به اهداف مشترک و کارهای بزرگ، کشورهای ما همیشه همبستگی نشان داده و قدرتمندانه از یکدیگر حمایت خواهند کرد و همیشه به پیروزی هایی دست خواهند یافت.

بر اساس گزارش یک رسانه دولتی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی متعهد شده که روابط با روسیه را تقویت کند تا دو کشور بتوانند به درهم شکستن شیوه های خودسرانه و هژمونی امپریالیست ها ادامه دهند.

کیم در نامه ای به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در سالروز رهایی کره از سلطه استعمار ژاپن، این قول را در نوترین نشانه از تعمیق روابط پیونگ یانگ و مسکو داده است.

کیم گفته است که دوستی دو کشور در جنگ جهانی دوم با پیروزی بر ژاپن شکل گرفت و اکنون به طور کامل شکست ناپذیری و قدرت خود را در مبارزه برای درهم شکستن شیوه های خودسرانه و هژمونی امپریالیست ها نشان می دهد.

او در این نامه گفته است: من کاملاً متقاعد هستم که دوستی و همبستگی... به یک رابطه راهبردی طولانی مدت مطابق با تقاضای دوران نو تبدیل خواهد شد. دو کشور همیشه پیروز و با حمایت و همکاری قوی با یکدیگر در مسیر دستیابی به هدف و آرمان مشترک خود ظاهر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA)، او گفت که دو کشور به طور کامل شکست ناپذیری و قدرت خود را در مبارزه با امپریالیست ها نشان می دهند.

پوتین نیز در پیغامی به کیم بعلاوه متعهد شد که روابط دوجانبه را تقویت کند.

به گزارش KCNA، پوتین گفت: مطمئن هستم که همکاری های دوجانبه را در همه زمینه ها برای رفاه دو ملت و ثبات و امنیت پایدار شبه جزیره کره و کل شمال شرق آسیا تقویت خواهیم کرد.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه ماه گذشته برای ملاقات با رهبر کره شمالی به پیونگ یانگ سفر کرد. آنها در یک نمایشگاه نظامی که موشک های با قابلیت حمل کلاهک هسته ای کره شمالی را به نمایش گذاشته بود، شرکت کردند.

شویگو در کنفرانس امنیت بین المللی مسکو گفت که همکاری نظامی روسیه و کره شمالی براساسمنافع اساسی دو کشور است و هیچکس را تهدید نمی کند.

وی گفت: نه انزوای بین المللی و نه تحریم های مالی نتوانسته است پیشرفت کره شمالی را متوقف کند.

او در خاتمه تاکید نموده که با استفاده از این فرصت، سلام نظامی خود را به دولت، ارتش و مردم روسیه فرستاده و برای پوتین آرزوی سلامتی و موفقیت در کار مسئولانه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اون برای پوتین نامه فرستاد ، جزئیات پیغام رهبر کره شمالی به رئیس جمهور روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون برای پوتین نامه فرستاد ، جزئیات پیغام رهبر کره شمالی به رئیس جمهور روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید