بهره برداری از سرورهای آموزش مجازی دانشگاه تربیت مدرس رایگان شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، دبیر کارگروه آموزش های الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس گفت: علاوه بر ایرانسل و آسیا تک دسترسی مشترکین به تمامی آموزش های مجازی ارائه شده در وبسایت دانشگاه تربیت مدرس تا اردیبهشت 99 با ترافیک رایگان فراهم شد.

بهره برداری از سرورهای آموزش مجازی دانشگاه تربیت مدرس رایگان شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نوکیا به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، بیژن هاشمی ملایری دبیر کارگروه آموزش های الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به رایگان شدن سرورهای آموزش مجازی گفت: علاوه بر ایرانسل و آسیا تک دسترسی مشترکین به تمامی آموزش های مجازی ارائه شده در وبسایت دانشگاه تربیت مدرس تا اردیبهشت 99 با ترافیک رایگان فراهم شد.

وی افزود: آسیاتک لیست سرورهای 34 دانشگاه (از جمله تمامی سرورهای دانشگاه تربیت مدرس) را برای ارائه سرویس رایگان بهره برداری از سرورهای رسمی آموزش الکترونیکی دانشگاه ها به نمایندگی های خود ابلاغ کرده است.

هاشمی شرح داد: آسیا تک با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و نیاز به برقراری آموزش آنلاین، دسترسی مشترکین خود به تمامی آموزش های مجازی و محتوای ارائه شده در وبسایت 34 مرکز آموزش عالی و دانشگاه کشور را تا اردیبهشت 99 با ترافیک رایگان امکان پذیر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بهره برداری از سرورهای آموزش مجازی دانشگاه تربیت مدرس رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از سرورهای آموزش مجازی دانشگاه تربیت مدرس رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید