بهره برداری از 10 طرح بزرگ عمرانی تفریحی و فرهنگی در صالحیه

به گزارش وبلاگ نوکیا، علیرضا قربانی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه طی 5 سال اخیر صالحیه شاهد بیش از 90 پروژه اساسی و تحول آفرین در ابعاد گوناگون بوده است گفت: پس از هفته دولت، برای بهره برداری از 10 طرح اساسی و متنوع در زمینه های مواصلاتی،تفریحی و فرهنگی برنامه ریزی نموده ایم.

بهره برداری از 10 طرح بزرگ عمرانی تفریحی و فرهنگی در صالحیه

قربانی در ادامه خروج اساسی شهر صالحیه از بن بست را بواسطه اتصال صالحیه - واوان بطول 1 کیلومتر با احداث پل وحدت بر روی رودخانه سالور و ساخت کمربندی ایت الله هاشمی رفسنجانی به منظور تکمیل رینگ دور شهر بطول 2500 متر در حدفاصل میدان بهشتی در انتهای سی متری ولیعصر (عج) تا میدان شهید رجایی واقع در جاده امامزاده باقر (ع) را از برنامه های مهم مواصلاتی مدیریت شهری در سال 97 دانست.

شهردار صالحیه بهره برداری از بوستان 3 هکتاری ولایت با جانمایی بزرگترین آبنمای شهرستان را از طرح های مهم تفریحی صالحیه معرفی کرد و اضافه کرد :بی تردید با افتتاح شهربازی عظیم و مدرن طی 8000 متر مربع در مجاورت بوستان ولایت،خواهیم توانست جاده امامزاده باقر (ع) را به محدوده ای خدماتی و حوزه نفوذی برای شهر به شمار بیاوریم.

وی از پیشرفت 30 درصدی احداث گلخانه در 4000 مترمربع و بهره برداری بهنگام آن را نوید استقلال مدیریت شهری در حوزه فضای سبز و تنزیل هزینه های ساخت و نگهداری فضاهای تفریحی شهر خواند و گفت: این مجموعه با سه سالن مجهز اقدام به پرورش گل و گیاه خواهد نمود که دست آخر به فراوری درامد پایدار و اشتغال زائی منتج می گردد.

قربانی در ادامه احداث خانه کتاب شهر را از اتفافات خوب فرهنگی صالحیه خواند و بیان داشت: با یاری بخش خصوصی خانه کتاب شهر به مساحت 1200 متر احداث می گردد تا حجم ایجاد فضاهای فرهنگی شهر را با رشد 3 برابری در 5 سال اخیر روبرو باشد.

شهردار صالحیه در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با احداث یک مجموعه تفریحی و فرهنگی شامل سینما و استخر بتوانیم به کمبودهای شهر خاتمه دهیم .

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهره برداری از 10 طرح بزرگ عمرانی تفریحی و فرهنگی در صالحیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 10 طرح بزرگ عمرانی تفریحی و فرهنگی در صالحیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید