بودیمیر: گل قهرمانی لذت دیگری دارد

به گزارش وبلاگ نوکیا، خوشحالم که زحمت هم تیمی هایم را تکمیل کردم. زدن گل قهرمانی واقعا لذت دیگری دارد.

بودیمیر: گل قهرمانی لذت دیگری دارد

بودیمیر: گل قهرمانی لذت دیگری دارد

کسی فکرش را هم نمی کرد که گل سومین قهرمانی پرسپولیس برانکو را ماریو بودیمیر بزند. مهاجمی که از ابتدای حضورش در جمع قرمزها به دلیل گل نزدن مورد انتقاد بوده اما به نظر می رسد حالا ماندنش در پرسپولیس را تضمین نموده است. بودیمیر درباره گلی که در جم زد و پرسپولیسی ها را از بابت قهرمانی آسوده خاطر کرد، گفته: خوشحالم که گل قهرمانی را زدم. هر چند که این گل نتیجه کار تیمی بود و نادری و ترابی خیلی روی این توپ ارسالی به من زحمت کشیدند. خوشحالم که زحمت هم تیمی هایم را تکمیل کردم. زدن گل قهرمانی واقعا لذت دیگری دارد.

او سپس به بازی با پارس جنوبی اشاره نموده: بازی پایانی مان در جم حساس ترین دیدار ما در این فصل بود و به امتیاز این دیدار احتیاج شدیدی داشتیم، چون دیگر مدعی قهرمانی هم در بازی خود پیروز شده بود و اگر ما از بازی آخرمان امتیاز نمی گرفتیم تمام زحماتمان بی نتیجه می ماند. از همین رو با تمام توان و با انگیزه بالا جنگیدیم تا به خواسته مان یعنی کسب امتیاز و قهرمانی برسیم.

مهاجم کروات پرسپولیس همچنین معتقد است که این تیم با قهرمانی، به حقش رسیده: ما بهترین تیم لیگ بودیم و افت مقطعی مان هم کاملا طبیعی بود. به این دلیل که فشار ناشی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فاصله کم بازی ها حسابی تیم را خسته نموده و روی کیفیت کارمان هم تاثیر گذاشته بود.

بودیمیر سپس از بازی با السد گفته: این یک بازی حیثیتی است که باید ببریم. در بازی نیمه نهایی جام حذفی هم باید پیروز شویم تا راه قهرمانی در یک جام دیگر را برای خودمان مهیا کنیم.

11 - 350

منبع: ایران ورزشی

به "بودیمیر: گل قهرمانی لذت دیگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودیمیر: گل قهرمانی لذت دیگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید