تساوی ذوب آهن و استقلال در نیمه اول

به گزارش وبلاگ نوکیا، مصاف ذوب آهن و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

تساوی ذوب آهن و استقلال در نیمه اول

به گزارش وبلاگ نوکیا، در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، دو تیم ذوب آهن و استقلال به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل سرانجام یافت.

شروع نیمه اول با حمله ای از جانب تیم ذوب آهن همراه بود و میلاد جهانی روی اشتباه مدافعان استقلال در محوطه جریمه آبی ها صاحب موقعیت شد که ضربه او را رشید مظاهری دفع کرد.

در ادامه توپ بیش تر در میانه میدان در جریان بود و استقلال سعی داشت تا به نیمه زمین حریف نزدیک گردد و فرصت هایی را برای خود ایجاد کند.

آبی پوشان پایتخت از روی ضربات کاشته چند فرصت به دست آوردند اما موقعیت های پیش آمده نتوانست راه به جایی ببرد تغییری در نتیجه ایجاد نکرد. یکی از این موقعیت ضربه سر محمد دانشگر در دقیقه 19 بود که با اختلاف از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

پس از موقعیت های استقلال، بازی به آرامی پیش رفت و دو تیم در میانه میدان سعی داشتند راهی برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر پیدا نمایند.

تا دقیقه 40، دو تیم نتوانستند راهی از پیش ببرند و فرصت قابل توجهی پیش نیامد تا دروازه تیمی مورد تهدید قرار بگیرد.

در سرانجام کوشش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر بود تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به سرانجام برسد.

در دقیقه 43 ارسلان مطهری که در پشت محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن در حرکت بود با خطای عبدالله حسینی متوقف شد که داور بازی فقط با کارت زرد بازیکن تیم اصفهانی را جریمه کرد که این موضوع با اعتراض بازیکنان استقلال و کادر فنی استقلال به خصوص محمود فکری روبرو شد. استقلالی ها معتقد بودند بازیکن ذوب آهن باید از زمین بازی اخراج گردد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، علی دشتی، میلاد جهانی، عرفان پور افراز، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی مهر

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تساوی ذوب آهن و استقلال در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ذوب آهن و استقلال در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید