شرح آموزش و پرورش درباره تنبیه بدنی دانش آموز مرودشتی

به گزارش وبلاگ نوکیا، در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در فضای مجازی با آنالیز صورت گرفته تعیین شد این فیلم مربوط به یکی از مدارس شهرستان مرودشت است که آموزش و پرورش فارس در این رابطه توضیحاتی ارائه نموده است.

شرح آموزش و پرورش درباره تنبیه بدنی دانش آموز مرودشتی

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، پیش از ظهر امروز دوشنبه 14 آذر1401 در یکی از دبیرستان های شهرستان مرودشت، یکی از معلمان اقدام به تنبیه بدنی یک دانش آموز خود نموده است.

بلافاصله پس از اطلاع از این اقدام، با آنالیز های به عمل آمده معین شد این اتفاق در دبیرستان علامه حلی شهرستان مرودشت روی داده است.

اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز ضمن دعوت مدیر و معلم خاطی توضیحات علل این رفتار را از انها خواهان شد.

پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز نموده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: آموزش و پرورش فارس بارها با ارسال بخشنامه های مکرر و اعلام شفاهی در جلسات متعدد با همکاران فرهنگی، اعلام نموده است که حفظ کرامت معلم را اولویت خود می داند سلامت جسمی و روانی دانش آموزان که امانت مردم نزد ما هستند نیز خط قرمز خود می داند و مکرر تاکید شده که ابزار تنبیه بدنی در فرایند تربیت مردود و هیچ بهانه ای برای استفاده از ان پذیرفته نیست و قطعا به عنوان رفتار خلاف شئونات اداری و تربیتی محسوب و با فرد خاطی مطابق با مقررات و قوانین برخورد می گردد.

مرودشت در 45 کیلومتری شیراز قرار گرفته است.

منبع: فرارو

به "شرح آموزش و پرورش درباره تنبیه بدنی دانش آموز مرودشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح آموزش و پرورش درباره تنبیه بدنی دانش آموز مرودشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید