ثبت رکورد سفرهای هوایی در ایالات متحده

به گزارش وبلاگ نوکیا، روزانه حدود یک میلیون نفر در هفته منتهی به کریسمس با خطوط هوایی ایالات متحده سفر نموده اند و به این ترتیب هفته منتهی به کریسمس در ایالات متحده درحالی به پرترافیک ترین هفته سفرهای هوایی دوران کرونا تبدیل شده است که ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن مبتلایان در این کشور همچنان فرایند صعودی دارد.

ثبت رکورد سفرهای هوایی در ایالات متحده

به رغم هشدارها درباره خودداری از سفر و حضور در گردهمایی ها در روز چهارشنبه با ثبت 1.2 میلیون مسافر، رکورد بیشترین سفرهای هوایی دوران کرونا در ایالات متحده شکسته شد.

بر اساس آمار ارائه شده در فاصله آدینه تا پنجشنبه بیش از 5 میلیون نفر از گیت بازرسی فرودگاه های ایالات متحده عبور نموده اند.

گاردین نیز نوشت: هشدارها درباره سفر نکردن در آستانه روز شکرگزاری هم نادیده گرفته شده بود و در فاصله 20 تا 29 نوامبر حدود 9.5 میلیون مسافر با خطوط هوایی ایالات متحده سفر کردند.

فوربس نوشت، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری پیش تر با انتشار بیانیه ای از مردم خواسته بود سفرهای شان را به تعویق بیاندازند و برای حفاظت از خود و اعضا خانواده در خانه های شان بمانند. این مرکز همچنین خطاب به مردم هشدار داده بود: ممکن است شما و همسفران تان حال عمومی مساعدی داشته باشید و هیچ علائمی نداشته باشید اما همچنان می توانید پس از مسافرت عامل شیوع ویروس کرونا و سرایت آن به دوستان، اعضای خانوداه و جامعه اطراف تان باشید.

منبع: گردشبان

به "ثبت رکورد سفرهای هوایی در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد سفرهای هوایی در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید