جزییات دورکاری کارمندان در تهران

به گزارش وبلاگ نوکیا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: با توجه به استمرار شرایط نارنجی کرونایی در این استان، کارمندان نهادها و دستگاه های اجرایی خدمات ضروری با 70 درصد و غیرضروری با 50 درصد ظرفیت باید به صورت حضوری بر سرکار حاضر شوند.

جزییات دورکاری کارمندان در تهران

غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دورکاری در ادارات براساس بخشنامه و اپیدمی ویروس کرونا دوباره احصا شده است و دستگاه های دولتی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مکلف هستند بخشی از خدمات خود را به وسیله خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: به علت بحرانی بودن شرایط شیوع کرونا تصمیماتی در شورای اداری استان تهران و ستاد مقابله با کرونا در خصوص دورکاری گرفته شده است و براساس مصوبه سازمان استخدامی کشور دستگاه ها موظفند از ظرفیت دورکاری با اولویت کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای استفاده نمایند و اگر ظرفیت دیگری وجود داشت این شرایط برای سایر کارمندان در نظر گرفته گردد.

عباس پاشا گفت: براساس نوع کار بعضی از کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند و بعضی با توجه به زیرساخت های خدمات الکترونیکی در دستگاه ها وظیفه خود را به شیوه دورکاری انجام دهند.

وی با بیان اینکه بهداشت محیط در ادارات رعایت می گردد، افزود: به دستگاه های دولتی تلکیف شده از حضور کارمندان و مراجعه نمایندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری و ساعت حضور برای آنها غیبت ثبت گردد.

عباس پاشا گفت: در خصوص شهرهای قرمز هم ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول در سطح ملی یا استانی نسبت به کاهش حضور تا 50 درصد کارکنان خود اقدام نمایند؛ مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز/دوشنبه/ بیان کرد: با فوت 140 تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به 83 هزار و 985 نفر رسید.

منبع: فرارو

به "جزییات دورکاری کارمندان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات دورکاری کارمندان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید