جشنواره مستند کره جنوبی میزبان نت های مسی یک رویا

به گزارش وبلاگ نوکیا، نت های مسی یک رویا به کارگردانی رضا فرهمند در بخش رقابتی بین الملل جشنواره مستند DMZ در کشور کره جنوبی به روی پرده می رود.

جشنواره مستند کره جنوبی میزبان نت های مسی یک رویا

به گزارش وبلاگ نوکیا، یازدهمین دوره جشنواره DMZ که گفته می گردد یکی از مهم ترین جشنواره مستند آسیایی و یکی از جشنواره های ورودی به جوایز اسکار است از تاریخ 20 تا 27 سپتامبر 2019 (29 شهریور تا 5 مهر) برگزار می گردد و در بخش رقابتی اصلی خود میزبان مستند ایرانی نت های مسی یک رویا به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی خواهد بود.

نت های مسی یک رویا در بخش بین الملل این جشنواره با 9 مستند دیگر رقابت می نماید که برنده این رقابت واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین مستند جوایز سینمایی اسکار خواهد بود.

مستند آنسوی حصار ساخته آرمان قلی پور دشتکی نیز دیگر نماینده ایران در بخش گلوبال ویژن این جشنواره مستند بین المللی است.

این جشنواره مستند در منطقه DMZ در مرز میان کره شمالی و کره جنوبی واقع شده است و مکان شروع اختلافات دو کره بوده است که امروزه به پیشنهاد سازمان ملل به نقطه غیر نظامی و مکانی برای صلح تبدیل شده است.

فیلم مستندنت های مسی یک رویا که حضور بین الملل خود را با جشنواره لوکارنوی سویس در جمع هفت مستند شاخص سال در مرداد ماه سال جاری شروع نموده است ، در حال حاضر علاوه بر حضور در جشنواره DMZ، در جشنواره کامدن آمریکا کاندید جایزه بزرگ هارل برای بهترین مستند سال است و در جشنواره آسیاپاسفیک نیز حضور خواهد داشت. این مستند همچنین تا کنون 17 حضور بین المللی در راه دارد.

پخش فیلم با مرجان علیزاده، کمپانی Arthousecinemathauqe در کانادا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جشنواره مستند کره جنوبی میزبان نت های مسی یک رویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مستند کره جنوبی میزبان نت های مسی یک رویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید