حسینی میلانی: 150 هزار خودرو باید معاینه فنی بگیرند، از زمان اجرای طرح کاهش تاکنون هوای ناسالم نداشته ایم

به گزارش وبلاگ نوکیا، عضو شورای شهر تهران از پلیس راهور خواست تا خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه کند.

حسینی میلانی: 150 هزار خودرو باید معاینه فنی بگیرند، از زمان اجرای طرح کاهش تاکنون هوای ناسالم نداشته ایم

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی وبلاگ نوکیا؛ سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: 14 روز از 120 روز نبرد با آلودگی هوا با موفقیت سپری شده است و تا کنون هوای ناسالم نداشته ایم و روزهای پنجم و ششم آبان روز پاک بوده اند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 70 هزار نفر از شهروندان موفق به دریافت معاینه فنی شده اند، اظهار کرد: در شروع زمستان شرایط تهویه هوای تهران یک سوم می گردد و لذا اقداماتی مانند معاینه فنی حتما باید انجام گردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پول صف دریافت معاینه فنی به زیر دو ساعت رسیده است، اظهار کرد: 150 هزار خودرو باید به مراکز معاینه فنی بروند و مجوز لازم برای تردد در شهر را دریافت نمایند.

میلانی با بیان اینکه پلیس راهور نگران طول صف ها است، گفت: در این شرایط درخواست ما این است که خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه شوند زیرا بر اساس آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی از هر ده نفر 9 نفر درگیر آلودگی هوا هستند و ما باید به روزهایی توجه کنیم که شاخص آلودگی هوا بیشتر از 200 می گردد و برای شهروندان مشکل آفرینی می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حسینی میلانی: 150 هزار خودرو باید معاینه فنی بگیرند، از زمان اجرای طرح کاهش تاکنون هوای ناسالم نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی میلانی: 150 هزار خودرو باید معاینه فنی بگیرند، از زمان اجرای طرح کاهش تاکنون هوای ناسالم نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید