خبرنگاران عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، زاهدان- خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری در ادامه برنامه های روز زمین پاک، با تصمیم این حوزه و به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری و شرکت های پیمانکاری انجام شد.

خبرنگاران عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد

محمدامیر براهویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نوکیا گفت: از آنجاییکه نخاله ها و پسماندها در زمین های بایر این بلوار سیما و منظر شهری را نازیبا کرده بود و از سوی دیگر برخی از شهروندان با رها کردن نخاله های ساختمانی و زباله در این مکان باعث تجمع پسماندها شده بودند، در راستای حفاظت از زمین پاک و تنظیف این اراضی و صیانت از بهداشت محیط، عملیات پاکسازی و نخاله زدایی این منطقه انجام شد.

وی شرح داد: عملیات پاکسازی و نخاله زدایی این بلوار از روبروی آرامستان بهشت محمد (ص)تا کمربندی با استفاده از یک دستگاه لودر و 14 دستگاه کمپرسی پاکسازی شد و بسیاری از نخاله های ساختمانی جمع آوری و به محل سایت دفن سازمان پسماند منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان اضافه کرد: هر هفته در ادامه طرح عملیات نخاله زدایی روزهای جمعه با همکاری بخش خصوصی پاکسازی و نخاله زدایی در سطح شهر به ترتیب اولویت بیشترین نخاله در هر منطقه، در سطح شهر زاهدان و مناطق شمال شهر انجام خواهد شد.

براهویی از شهروندان خواست در طرح نخاله برداری با شهرداری همکاری کرده و نخاله های ساختمانی خود را در این اراضی رها نکنند، امید می رود با مشارکت مردم در راستای اجرای این طرح شهری زیبا و عاری از نخاله داشته باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید