خبرنگاران معاون سازمان خصوصی سازی: برای واگذاری سرخابی ها به نتایج قابل قبولی رسیدیم

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران- خبرنگاران- عضو هیات عامل سازمان خصوصی گفت: وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تا به امروز برای انجام هر چه سریعتر فعالیت ها انجام داده است و به نتایج قابل قبولی رسیدیم.

خبرنگاران معاون سازمان خصوصی سازی: برای واگذاری سرخابی ها به نتایج قابل قبولی رسیدیم

ابوالقاسم شمس در مورد تاخیر در واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در سال 98 گفت: این دو شرکت فرهنگی و ورزشی در زمان انجام اقدامات لازم با مسائلی از قبیل تغییرات مدیریتی روبرو بودند که این موضوع باعث تاخیر در همکاری آنها شد زیرا بعضی از اقدامات را باید هیات مدیره تصویب کند تا به مرحله اجرا در آید.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با وجود همه مسائل و حاشیه های موجود در این شرکت ها اما با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جلسات برگزار شده به نتایج قابل قبولی رسیدیم و امیدواریم تکلیف این موضوع تا نیمه اول سال 99 معین گردد و به وسیله عرضه اولیه در فرابورس کشف قیمت اجرا شده و عرضه های بلوکی در مراحل بعد صورت گیرد.

وی اضافه نمود: زمانی که بحث واگذاری دو باشگاه به صورت جدی مطرح و حتی آگهی شد فقط بحث واگذاری برند همراه با دارایی بود و به هیچ عنوان مساله واگذاری هر یک از شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس به وسیله بازار سرمایه مطرح نشده بود اما از مهر ماه سال 98 نحوه واگذاری تغییر کرد و شرکت ها در حال واگذاری به وسیله پذیرش در بازار سرمایه هستند.

شمس تاکید نمود: طبق مذاکرات اجرا شده اقدامات لازم در این زمینه در نیمه نخست امسال انجام شد و امیدواریم که کشف قیمت صورت گیرد. وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تا به امروز برای انجام هر چه سریعتر فعالیت ها انجام داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون سازمان خصوصی سازی: برای واگذاری سرخابی ها به نتایج قابل قبولی رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون سازمان خصوصی سازی: برای واگذاری سرخابی ها به نتایج قابل قبولی رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید