خبرنگاران میراث فرهنگی و زندان&zwnjهای آذربایجان&zwnjشرقی تفاهم&zwnjنامه امضا کردند

به گزارش وبلاگ نوکیا، تبریز-خبرنگاران- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی با هدف توسعه همکاری های دوجانبه تفاهم نامه منعقد کردند.

خبرنگاران میراث فرهنگی و زندان&zwnjهای آذربایجان&zwnjشرقی تفاهم&zwnjنامه امضا کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی روز دوشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه، هدف اصلی از آن را توانمندسازی و تربیت نیروهای انسانی ماهر و بهره مندی از توان نیروی انسانی اداره کل زندان های استان برای توسعه صنایع دستی و گردشگری گفت.

احمد حمزه زاده اضافه کرد: این تفاهم نامه در راستای بهره گیری از برخی ظرفیت های هنری در حال رشد و توسعه، قابلیت های فنی و خود اشتغالی در میان مددجویان تحت پوشش اداره کل زندان های آذربایجان شرقی منعقد شده است.

وی پرورش و هدایت استعدادهای فکری و فنی مددجویان در راستای رسیدن به خودباوری و استقلال مالی را از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه عنوان و اضافه کرد: جلوگیری از تکرار جرم با کسب مهارت های هنری، جامعه پذیری و کسب مقبولیت اجتماعی مددجویان پس از دوران حبس، بسط و گسترش صنایع دستی متناسب با شرایط بومی زندان ها با رویکرد تلفیق علم و عمل از طریق ارائه طرح و الگوهای بازار محور از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

حمزه زاده اعتبار این تفاهم نامه را به مدت سه سال گفت که از تاریخ امضاء و مبادله آن خواهد بود و در صورت نیاز و تائید دو طرف تمدید خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران میراث فرهنگی و زندان&zwnjهای آذربایجان&zwnjشرقی تفاهم&zwnjنامه امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میراث فرهنگی و زندان&zwnjهای آذربایجان&zwnjشرقی تفاهم&zwnjنامه امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید