خبرنگاران کاهش 57 درصدی تردد در جاده های لرستان

به گزارش وبلاگ نوکیا، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد در 29 اسفندماه 98 در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد کاهش یافت.

خبرنگاران کاهش 57 درصدی تردد در جاده های لرستان

عباس شرفی روز آدینه در جمع وبلاگ نوکیا گفت: براساس گزارش ترددشمار خودرو، تعداد 192 هزار و 839 دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته57 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: ساعت اوج تردد در محورهای استان در طی این مدت بین ساعت 14تا 15 بوده است.

شرفی گفت: بیشترین تردد در محور دورود - سه راهی چالان چولان با هشت هزار و 946 وسیله نقلیه، سه راهی چالان چولان-خرم آباد (بروجرد) با هفت هزار و 716 وسیله نقلیه و محور خرم آباد- پلدختر(چم انجیر) با هفت هزار و 357 وسیله نقلیه می باشد.

وی اعلام کرد: سرعت متوسط در محورهای مجهز به تردد شمار 79.5 کیلومتر است که آزاد راه خرم آباد - اندیمشک با 99 بیشترین و سه راهی نورآباد- نهاوند با 52 کیلومتر کمترین سرعت را داشته اند.

وی ادامه داد: این آمار نشان می دهد که بیشتر مردم به توصیه ها درخصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند اما باز هم تاکید می کنیم هموطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان توضیح داد: نوروز سال جاری متفاوت از سال های قبل است و از مردم می خواهیم این شرایط را درک نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاهش 57 درصدی تردد در جاده های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 57 درصدی تردد در جاده های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید