دو تعاون روستایی از بن بست رکود خارج شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران/زنجان مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان گفت: امسال دو تعاونی شامل تعاونی روستایی زنان جزلاندشت و شرکت تعاونی سعیدآباد از بن بست رکود خارج شده است.

دو تعاون روستایی از بن بست رکود خارج شد

محمود نوری در گفت وگو با وبلاگ نوکیا، اظهار کرد: تعداد 64 شرکت فعال تعاون روستایی در سطح استان زنجان دایر و مشغول به فعالیت وجود دارد و این تعداد تعاونی های روستایی فعال همه روستاهای استان زنجان را تحت پوشش خود قرار داده اند و در حال خدمت رسانی در سطح استان هستند؛ البته لازم به ذکر است که هم اینک تعداد 4 شرکت تعاون روستایی در سطح استان زنجان وجود دارد که در حال حاضر غیرفعال هستند.

وی به بذرهای اصلاح شده و کود توزیع شده در سطح استان زنجان اشاره و ابراز کرد: میزان توزیع بذرهای اصلاح شده سال جاری در سطح استان زنجان معادل 1352 تن بوده است، لازم به ذکر است که سال جاری مقدار توزیع کود ازته معادل 13 هزار و 900 تن بوده؛ این در حالی است که کود پتاسه به میزان 460 تن توزیع شده است. از سوی دیگر توزیع کود فسفاته معادل 3400 تن بوده و کود سولفاته استان به میزان 100 تن در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان به توزیع مواد نفتی نیز در سطح استان زنجان اشاره و بیان کرد: در سال جاری میزان مواد نفتی توزیع شده در سطح استان زنجان اعم از بنزین گازوئیل و نفت سفید معادل 82 میلیون و 463 هزار و 684 لیتر بوده است. از سوی دیگر مقدار سه میلیون و 589 هزار و 813 کیلوگرم مایع CNG نیز در سطح استان زنجان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو تعاون روستایی از بن بست رکود خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تعاون روستایی از بن بست رکود خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید