رئیس مجلس اروپا خود را قرنطینه کرد

به گزارش وبلاگ نوکیا، ایرنا نوشت: دیوید ساسولی رئیس مجلس اروپا روز سه شنبه اعلام کرد که پس از سفر به ایتالیا، خود را در اقامتگاهش در بروکسل برای دو هفته قرنطینه کرده است.

رئیس مجلس اروپا خود را قرنطینه کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، وی که 63 سال سن دارد، گفت که درپی اعلام دولت ایتالیا مبنی بر قرنطینه شدن سراسر این کشور برای جلوگیری از گسترش کرونا، به عنوان اقدامی احتمالی تصمیم به قرنطینه خود گرفته است.

ساسولی گفت: کووید - 19 مستلزم مسئولیت پذیری است و همه باید در این زمینه دوراندیش باشند.

هیچ نشانه ای مبنی بر ابتلای رئیس کمیسیون اروپا به کرونا وجود ندارد. به گفته مشاورانش، وی هفته گذشته به رم سفر کرد، زمانی که پایتخت ایتالیا هنوز تحت تمهیدات مربوط به قرنطینه ای قرار نگرفته بود.

بیماری کرونا در میان تعدادی از کارکنان اتحادیه اروپا از جمله کارمندان شورای اروپا و آژانس دفاعی اروپا شناسایی شده است.

مقر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در حومه بروکسل نیز اولین مورد ابتلا به کرونا را مورد تائید قرار داده است.

مجلس اروپا روز سه شنبه به دلیل نگرانی از کرونا، برخلاف معمول، جلسه خود را به جای شهر استراسبورگ فرانسه در بروکسل برگزار کرد.

ایتالیا کانون شیوع کرونا در اتحادیه اروپاست. دولت ایتالیا روز دوشنبه بیان نمود که کل جمعیت 60 میلیون نفری این کشور قرنطینه می شوند. ایتالیا اولین کشوری است که تمهیداتی با این ابعاد را در سراسر جهان برای مقابله با کرونا اتخاذ کرده است.

بعد از ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از مشاهده ویروس کرونا هستند. بعد از ایتالیا، فرانسه بیشترین میزان آمار مبتلایان و مرگ و میر از این بیماری در اروپا را به خود اختصاص داده است.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "رئیس مجلس اروپا خود را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس اروپا خود را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید