سیمئونه: ثبات و انسجام دلایل پیروزی اتلتیکومادرید برابر المپیاکوس بود

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در جدال با نماینده یونان یکپارچگی در کار تیمی و ثبات عملکرد را دلیل پیروزی قاطعانه روخی بلانکو دانست.

سیمئونه: ثبات و انسجام دلایل پیروزی اتلتیکومادرید برابر المپیاکوس بود

به گزارش وبلاگ نوکیا، دیه گو سیمئونه پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش برابر المپیاکوس در استادیوم ویسنته کالدرون که توانست انتقام شکست بازی رفت را از نماینده یونان بگیرد، گفت: ما در این اواخر بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته ایم. در این بازی هم در بازی مان ثبات داشتیم و روی آن مناطقی از میدان که به وسیله آنها می شد به المپیاکوس ضربه زد، تمرکز کردیم. انسجام یکی از برگ های برنده تیم ماست. پس از یک آغاز بد (شکست در خانه المپیاکوس) بازیکنان کوشش فوق العاده ای برای راهیابی به دور بعد انجام داده اند.

سیمئونه که تیمش اکنون با 12 امتیاز در صدر جدول گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا واقع شده است و صعودش را به مرحله بعدی رقابت ها مسجل نموده است، اضافه نمود: موفقیتی که کسب نموده ایم نشان می دهد این تیم چقدر زحمت کشیده است و اینکه با حضور 10 بازیکن جدید چگونه از نو ساخته شده است. هنوز بازی های فراوانی تا خاتمه فصل باقی است اما مهمترین چیز کیفیت تک تک دقایقی است که تمام بازیکنان ما ارائه نموده اند. ما بازیکنان زیادی داریم که روی فرم هستند و به همین دلیل انتخاب آنها برای ترکیب اصلی کار سختی است.

منبع: تسنیم

به "سیمئونه: ثبات و انسجام دلایل پیروزی اتلتیکومادرید برابر المپیاکوس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: ثبات و انسجام دلایل پیروزی اتلتیکومادرید برابر المپیاکوس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید