شهربازی زیگولند سیرجان راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی گروه اقتصادی گردشگری، در شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان بیش از 25 نوع دستگاه بازی جانمایی شده و تمام تجهیزات به استانداردهای روز جهان مجهز شده است.

شهربازی زیگولند سیرجان راه اندازی شد

برای راه اندازی این شهربازی، تمام مجوزهای لازم از جمله استاندارد، آتش نشانی، مجوز ارت و استحکام بنا دریافت و به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی، نصب تجهیزات ایمنی محافظ جان در تابلو اصلی برق برای هر یک از دستگاه ها اجرا شده است.

برای نصب تابلوهای برق، روشنایی، آماده سازی و بعلاوه تجهیز دستگاه های مربوطه این شهربازی حدود سه ماه زمان صرف شده و همکاری شهرداری سیرجان برای صدور مجوز آتش نشانی از جمله مهم ترین اقدامات بوده است.

از جمله ویژگی های بازی این شهربازی در مقایسه با دیگر شهربازی ها، می توان به کیفیت انجام نقاشی های محیطی اجرا شده به وسیله مجری بومی و مناسب بودن با حال و هوای بچه ها، همجواری با فودکورت و بعلاوه به روز بودن دستگاه های بازی برای رده های سنی مختلف اشاره نمود.

شهربازی زیگولند که در طبقه منفی دو مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان راه اندازی شده ، با وجود آغاز نشدن تبلیغات در شهر سیرجان، مورد استقبال بسیار خوب مردم این شهر قرار گرفته است.

منبع: گردشبان

به "شهربازی زیگولند سیرجان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی زیگولند سیرجان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید