صادقی: تمام تمرکزم روی شناخت بهتر بازیکنان است، بعد از انتها لیگ برنامه ام را به باشگاه می دهم

به گزارش وبلاگ نوکیا، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تمام تمرکزم در دو بازی آینده را روی آنالیز و شناخت بهتر نسبت به بازیکنان مان گذاشته ام.

صادقی: تمام تمرکزم روی شناخت بهتر بازیکنان است، بعد از انتها لیگ برنامه ام را به باشگاه می دهم

به گزارش وبلاگ نوکیا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه فردا بازی آسانی در برابر بازیکنان با انگیزه استقلال خوزستان نخواهیم داشت، گفت: این درست است که سقوط استقلال خوزستان قطعی شده اما همانطور که دیدید آنها در استادیوم آزادی تا دقیقه 85 برابر استقلال تهران مساوی بودند و این نشان از آن دارد که بازیکنان جوان این تیم برای دیده شدن از فرصت های بازی در لیگ برتر نهایت بهره را می برند.

صادقی گفت: در بازی با پدیده از بازیکنانم رضایت داشتم و فردا هم با تمام قوا به دیدار برابر استقلال خوزستان خواهیم رفت. خوشبختانه این بازی در استادیوم فولاد برگزار خواهد شد که با توجه به چمن مناسب آن به هر دو تیم اجازه کارهای تکنیکی و تاکتیکی داده می گردد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که برنامه تان برای فصل آینده چگونه خواهد بود، بیان کرد: خوشبختانه بازی های آینده تاثیر چندانی برای صندلی مان در جدول ندارد و در صحبت هایی که با مدیران باشگاه داشتم، تمام تمرکزم در دو بازی آینده را به آنالیز و شناخت بهتر نسبت به بازیکنان مان گذاشته ام و بعد از آن برنامه و لیست نفرات را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد.

وی ادامه داد: این روزها انگیزه و کوشش بازیکنانم به من این امید را داد که بتوانم به آینده این تیم امیدوار باشم و در جلسه ای که با مدیران داشتم این نکته را اعلام کردم.

صادقی در سرانجام گفت: از تمام پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، کارشناسان و اصحاب رسانه که در این مدت با صحبت ها و پیغام هایشان من را مورد لطف خود قرار دادند، ممنونم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: تمام تمرکزم روی شناخت بهتر بازیکنان است، بعد از انتها لیگ برنامه ام را به باشگاه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: تمام تمرکزم روی شناخت بهتر بازیکنان است، بعد از انتها لیگ برنامه ام را به باشگاه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید