طرح آزمایشی توییتر آغاز شد: کوشش برای تشویق کاربران خجالتی به مصاحبه

به گزارش وبلاگ نوکیا، توییتر یک طرح آزمایشی را شروع می نماید که شامل کوشش برای تشویق کاربران به شروع مصاحبه است. بر اساس این طرح جدید کاربران می آموزند چگونه شروع گر یا ادامه دهنده مصاحبههای آنلاین باشند.

طرح آزمایشی توییتر آغاز شد: کوشش برای تشویق کاربران خجالتی به مصاحبه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، توییتر از این طرح آزمایشی برای توسعه مهارت های مصاحبه و توسعه مصاحبههای مثبت 2 طرفه استفاده می نماید. این سلسله آزمایشهای توییتر با ویژگیهای جدید برای تشویق تعاملات مثبت فعالیت می نماید.

این شرکت رسانه های اجتماعی راه هایی برای آغاز مصاحبههای مثبت تر و آسان تر را می آزماید. برای مثال در یکی از ویژگی های جدید این شرکت با آزمونی شامل آغاز مصاحبه با سوالاتی مانند چه کسی شخصیت الهام بخشی در زندگی شما است و چرا؟ یا آیا کسی آخرین بخش از #Westworld را درک کرد؟ روبه رو می شویم .

سارا هایدر، مدیر محصولات توییتر، در یک رویداد خبری گفت: آغاز مصاحبه یا پیوستن به یک مصاحبه سخت است. من اغلب اوقات نمی دانم که چه می خواهم بگویم، اما مایلم در جمع باشم و چیزی بگویم.

هایدر در ماه اوت نیز گفته بود که این شرکت ویژگی های مصاحبهی جدیدی را برای ساختن مکالمه هایی پر تعداد تر می آزماید. برخی از تغییراتی که توییتر اخیرا تجربه نموده ، ظریف تر است. این شرکت به دنبال اضافه کردن یک نشانگر وضعیت است تا کاربران بتوانند ببینند آیا شخصی خاص آنلاین و فعال است یا چه کاری انجام می دهد. این آزمایشات از سیستم مکالمه رنگی استفاده می نماید تا کاربران از افراد مورد نظر خود در رنگ های مختلف توییت هایی را مشاهده نمایند و در نتیجه باعث می گردد که پیام های محبوب تر را دنبال نمایند.

هایدر در این خصوص می گوید:همانطور که شما به وسیله توییت های محبوب خود حرکت می کنید، یک فیلد جدید با کلمه پاسخ در کنار قلب و دکمه بازتوییت مشاهده خواهید کرد. یکی از دلایلی که توییتر ایده مذکور را می آزماید این است که بسیاری از کاربران جدید هنوز نمی فهمند که می توانند با ضربه زدن پاسخ دهند

منبع: انتخاب

به "طرح آزمایشی توییتر آغاز شد: کوشش برای تشویق کاربران خجالتی به مصاحبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آزمایشی توییتر آغاز شد: کوشش برای تشویق کاربران خجالتی به مصاحبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید