غرامت کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی به 167 میلیارد ریال رسید

به گزارش وبلاگ نوکیا، جواد غنچه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به اتمام سال زراعی و شروع برداشت برخی محصولات استان و اتمام عملیات ارزیابی روند محاسبه غرامت بیمه شدگان در دست اجرا است.

غرامت کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی به 167 میلیارد ریال رسید

وی با اشاره به اینکه تاکنون 167 میلیارد و 500 میلیون ریال از غرامت این افراد محاسبه و در انتظار پرداخت است، اعلام کرد: از این رقم 117 میلیارد ریال مربوط به محصولات باغی و بالغ بر 26 میلیارد ریال نیز در بخش زراعت است.

پرداخت کامل غرامت بخش طیور

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی افزود: همچنین از این میزان 19 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش دام و دو میلیارد ریال نیز مربوط به بخش طیور استان است.

غنچه با بیان اینکه تاکنون تمامی غرامت محاسبه شده در بخش طیور پرداخت شده است، بیان داشت: در بخش دام نیز تأخیر در پرداخت خسارات کمتر از یک ماه انجام و در حال حاضر میزان غرامت محاسبه شده بهره برداران این بخش تا 15 آبان ماه واریز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محصول زعفران تا 15 آذرماه تحت پوشش بیمه قرار گرفته است هنوز محاسبه غرامت این محصول انجام نشده است.

تسویه غرامت محصولات زراعی و باغی قبل از سرانجام سال

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم قبل از سرانجام امسال تمامی غرامت محصولات زراعی و باغی استان تسویه گردد.

به گفته غنچه محاسبه غرامت کشاورزان و دامداران استان در سال گذشته از آبان ماه شروع شده است.

وی با اشاره به شروع فصل زراعی جدید و بیمه محصولات کشاورزی، از بهره برداران این بخش خواست نسبت به بیمه محصولات خود اقدام نمایند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین کشاورزان و دامداران استان می تواند از محل طلب خود از صندوق بیمه به صورت تهاتر نسبت به بیمه سال جدید محصولات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "غرامت کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی به 167 میلیارد ریال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرامت کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی به 167 میلیارد ریال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید