لیگ برتر فوتبال، ثبت سومین شکست نساجی با الهامی مقابل پیکان

به گزارش وبلاگ نوکیا، دیدار تیم های نساجی و پیکان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با پیروزی شاگردان تارتار به سرانجام رسید.

لیگ برتر فوتبال، ثبت سومین شکست نساجی با الهامی مقابل پیکان

به گزارش وبلاگ نوکیا، دیدار تیم های نساجی مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر امروز (پنجشنبه) از ساعت 19:58 و با 8 دقیقه تاخیر در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر شاگردان تارتار سرانجام یافت. آرمان قاسمی در دقیقه 51 زننده گل پیروزی پیکان بود.

بدین ترتیب پیکانی ها 3 امتیاز ارزشمند را در قائمشهر به دست آوردند تا با 31 امتیاز موقتا به رتبه نهم جدول صعود کنند. شاگردان تارتار با شکست نساجی شرایط خودشان را در جدول بهبود بخشیدند و اجازه ندادند نساجی به فرایند پیروزی های 3 هفته گذشته اش ادامه دهد و این تیم با همان 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی می ماند.

نساجی از زمانی که ساکت الهامی سرمربیگری این تیم را برعهده گرفته، در لیگ برتر، دو شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان تجربه کرده بود و با باخت امشب همچنان در خطر سقوط واقع شده است.

داوری این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی فرد بود که سامان فلاح، علیرضا رضایی و حسین پورامینی از پیکان و سعید غلام علی بیگی و اکبر صادقی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد. عادل باباپور مربی نساجی هم در دقایق پایانی اخراج شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، ثبت سومین شکست نساجی با الهامی مقابل پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، ثبت سومین شکست نساجی با الهامی مقابل پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید