محمدی: اردوغان مصداق چاه کنی است که ته چاه گیر نموده، پدرخواندگی القاعده شغل عاقبت داری نیست

به گزارش وبلاگ نوکیا، مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره شرایط جبهه ادلب در سوریه نوشت: اگر ترکیه بخشی تفکیک تاپذیر از تروریسم در ادلب باشد، و خیال کند می تواند ادلب را الی الابد به کشور القاعده تبدیل کند، صحنه تغییر می نماید.

محمدی: اردوغان مصداق چاه کنی است که ته چاه گیر نموده، پدرخواندگی القاعده شغل عاقبت داری نیست

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نوکیا، مهدی محمدی، روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه توئیتری خود نوشت: تا امروز مقاومت در سوریه، ترکیه رابه عنوان یک دشمن قلمداد ننموده است. این شرایط می تواند به سرعت تغییر کند اگر ترکیه قصد مداخله عملیاتی به نفع تروریسم را داشته باشد. نشانه هایی از این امر دیده می گردد.

اگر ترکیه بخشی تفکیک تاپذیر از تروریسم در ادلب باشد، و خیال کند می تواند ادلب را الی الابد به کشور القاعده تبدیل کند، صحنه تغییر می نماید. برای مقاومتی که کل سوریه را از تروریست ها پاک نموده، ادلب جبهه چندان دشواری نیست.

اردوغان مصداق شاخص چاه کنی است که ته چاه گیر نموده. 50 هزار تروریستی که او در ادلب پرورش داده و حمایت نموده، مشکل خود اوست و مقاومت درک می نماید که این مشکل کوچکی نیست. حالا او باید تصمیم بگیرد با طناب امریکا در چاه فروتر برود یا بگریزد. پدرخوادگی القاعده کلا شغل عاقبت داری نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمدی: اردوغان مصداق چاه کنی است که ته چاه گیر نموده، پدرخواندگی القاعده شغل عاقبت داری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: اردوغان مصداق چاه کنی است که ته چاه گیر نموده، پدرخواندگی القاعده شغل عاقبت داری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید