مسئولان استقلال وظایفشان را فراموش نموده اند

به گزارش وبلاگ نوکیا، شاهین بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شرایط پرسر و صدای این روزهای استقلال گفت: آبی ها روزهای سختی را سپری می نمایند. متاسفانه در گذشته هم شاهد مسائل در این تیم بوده ایم اما این روزها به شدت شرایط استقلال نگران نماینده است. مسائل و حاشیه ها تمام شدنی نیست و طرفداران نگران شرایط تیم محبوبشان هستند.

مسئولان استقلال وظایفشان را فراموش نموده اند

بیانی در ادامه در مورد تغییرات بوجود آمده در هیئت مدیره اظهار داشت: باید بیینیم کسانی که وارد هیئت مدیره شده اند می توانند تاثیرگذار باشند. آیا این تغییرات نتیجه مثبتی برای تیم خواهد داشت؟ آیا آنها می توانند دست به دست هم داده و مسائل را رفع نمایند؟ البته بجز پرویز مظلومی، دیگران را نمی شناسم. یکی از اعضای هیئت مدیره هم که نیامده رفت و حالا این اتفاقات نشان می دهد که بعید است مسائل استقلال به این زودی رفع گردد.

کاپیتان پیشین استقلال با ابراز نگرانی از شرایط موجود در تیم پرطرفدار استقلال گفت: شناختن یا نشناختن اعضای هیئت مدیره نباید خیلی مهم باشد. مهم آن است که آنها بتوانند برای استقلال کار نمایند. مشکل اصلی که باعث شده تیم دچار بحران شده و بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند مسائل اقتصادی است که اگر حل نگرددبارها هم اگر هیئت مدیره تاثیر پیدا کند هیچ اتفاق خاصی در تیم نمی افتد.

وی در مورد مسائلی که این روزها مجیدی در حال رفع کردن آن است اضافه نمود: سرمربی استقلال همه کاری می نماید تا تیم به آرامش برسد. او هم پاداش می دهد، هم مسائل فنی را انجام می دهد هم باید حریفان را بررسی کند و هم باید کارهای مدیریتی را انجام دهد.

کاپیتان پیشین استقلال ادامه داد: این موضوع نشان می دهد که مدیران استقلال وظایفشان را فراموش نموده اند و توضیح وظایف در این تیم معنایی ندارد. چرا باید مجیدی بابت برد به بازیکنان پاداش بدهد. پس مسئولان استقلال چه نقشی در این تیم دارد؟ این اتفاقات باعث می گردد که شرایط تیم روز به روز بدتر گردد و ما باید تنها آرزو کنیم که با تغییراتی که در دولت صورت می گیرد نگاه مهربانانه ای برخلاف گذشته به استقلال بگردد.

شاهین بیانی در مورد ملاقات استقلال برابر آلومینیوم اراک که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد گفت: آبی ها با بردی که برابر گل گهر به دست آوردند از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند. آلومینیوم هم با منصوریان نتایج قابل قبولی کسب نموده است. هر دو مربی از قدیمی ها و کاپیتان های استقلال بوده اند. به خوبی یکدیگر را می شناسند. منصوریان نمی خواهد در اراک بازنده باشد و مجیدی هم در پی این است تا بتواند با پیروزی در این ملاقات همچنان موقعیت خود را در جدول حفظ کند. بنابراین باید با وجود تمام مسائلی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می نماید منتظر یک بازی مجذوب کننده و تماشایی از دو تیم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسئولان استقلال وظایفشان را فراموش نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان استقلال وظایفشان را فراموش نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید