جهت نجات از اعتیاد با طعم شکلات تلخ

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران (پانا) - برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 16 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

جهت نجات از اعتیاد با طعم شکلات تلخ

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، شکلات تلخ امروز به نجات یافتگان آسیب اعتیاد می پردازد و در گفت و گو با کارشناسان و آسیب دیدگان معضل اعتیاد راستا نجات آن ها را آنالیز می نماید.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان مستند شکلات تلخ گفت: در برنامه امروز با موضوع راستا نجات اعتیاد به زندگی آسیب دیدگان و ناجیان داستان اعتیاد می رسیم که در زندگی امروز آن ها شاهد پیشرفت و زندگی امیدوار کننده ای هستیم.

کارگردان مستند شکلات تلخ می گوید: بعد از بیش از 60 قسمت برنامه به این نتیجه رسیدیم که برای هر آسیبی راستا نجات وجود دارد و بدیهی است که راه حل خروج از هر آسیب در خصوص افراد مختلف متفاوت است پس احتیاج است تا با نشست های کارشناسی و تعامل با جامعه شناسان و روانشناسان و کاربلدان حوزه اعتیاد این موضوع را با نگاهی روانشناسانه و کاربردی آنالیز کنیم.

در برنامه امروز با چند فرد آسیب دیده و روانشناسان درگیر با افراد آسیب دیده به گفت و گو پرداختیم که راستا موفقیت در گفت و گو با آنها آنالیز شده است.

برنامه شکلات تلخ روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 16 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود

منبع: خبرگزاری پانا

به "جهت نجات از اعتیاد با طعم شکلات تلخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت نجات از اعتیاد با طعم شکلات تلخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید