موضع گیری خصمانه معاون وزیر دفاع سعودی علیه ایران

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از اسپوتنیک، خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان از آرامش در یمن سخن گفت و مدعی شد: عربستان به آرامش(عدم حملات یمنی ها به عربستان) به شکل مثبت نگاه می کند و همواره سعی ما بر برقراری آرامش بوده است.

موضع گیری خصمانه معاون وزیر دفاع سعودی علیه ایران

وی در ادامه ادعا کرد: نظام ایران به دنبال بهره برداری از یمن در راستای منافعش است و از سوی دیگر یمنی ها را مورد سرزنش قرار می دهد و به آنها تهمت می زند تا از مسئولیت اقدامات تروریستی اش بگریزد و از سوی دیگر وانمود می کند که به دنبال آرامش در یمن است. اینکه نظام ایران از آرامش در یمن سخن می گوید بهره برداری از یمن و ملت آن است.

معاون وزیر دفاع سعودی که کشورش جنگ علیه یمن را آغاز کرده است و شمار زیادی از ملت یمن از جمله بچه ها و زنان را به شهادت رسانده است و جنگنده های این کشور زیر ساختهای یمن را نابود کرده اند و ریاض مردم یمن را گرسنه نگه داشته است، مدعی شد: نظام ایران بحران یمن را برافروخته و به آن دامن می زند. نظام ایران به دنبال بهره برداری از یمن به نفع منافع خود است و زمان آن فرا رسیده است که یمنی ها در برابر طرح هرج و مرج طلبانه ایران بایستند.

وی در ادامه یاوه گویی های خود ادعا کرد: وزیر خارجه ایران به دنبال دفاع از نظام خود از طریق انداختن مسئولیت حملات بر یمنی هاست. وزیر خارجه ایران که نظامش مدعی تمایل برای آرامش و ثبات در یمن است به دنبال دفاع از نظام ایرانی از طریق انداختن مسئولیت حملات به بقیق و خریص بر گردن یمنی هاست بدون اینکه برای امنیت و ثبات یمن ارزشی و اعتباری قائل شود.

شایان ذکر است که ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها از 26 مارس 2015 جنگی ویرانگر را علیه ملت یمن آغاز کرده است. علاوه بر شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از یمنی ها بر اثر حملات ددمنشانه جنگنده های سعودی؛ بیماری های واگیر و گرسنگی ناشی از این حمله و محاصره هوایی و دریایی یمن، بیداد می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موضع گیری خصمانه معاون وزیر دفاع سعودی علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری خصمانه معاون وزیر دفاع سعودی علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید