نوجوان دلواری فرشته نجات 3 هم وطن شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نخستین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال 99 با رضایت خانواده نوع دوست نوجوان دلواری رقم خورد.

نوجوان دلواری فرشته نجات 3 هم وطن شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری وبلاگ نوکیا، علیرضا باقری در مصاحبه با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار کرد: زنده یاد ابوالفضل مباشری پس از تصادف با موتورسیکلت با آسیب جدی به سر در تاریخ سوم فروردین 99 در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری شد.

باقری با ابراز قدردانی از ایثار خانواده مباشری اضافه نمود: شدت آسیب واردشده به سر، موجب بروز مرگ مغزی این نوجوان 19 ساله شد.

وی با قدردانی از کوشش های کادر درمانی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بیان کرد: پس از تائید قطعی مرگ مغزی با ایثار خانواده نوع دوست مباشری در رضایت به اهدای اعضای فرزند خود چند هم وطن نیازمند به دریافت عضو به بازگشت به زندگی امیدوار شدند.

باقری گفت: دو کلیه و کبد زنده یاد مباشری برای نجات جان 3 هم وطن نیازمند به دریافت عضو برای انجام عمل پیوند به بیمارستان صدرا در شیراز ارسال شد.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: با انجام این ایثار ماندگار 67 هم استانی فرشته نجات جان هم وطنان نیازمند به دریافت عضو شده اند.

انتهای پیغام/4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "نوجوان دلواری فرشته نجات 3 هم وطن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان دلواری فرشته نجات 3 هم وطن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید