هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)

به گزارش وبلاگ نوکیا، هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

برای افرادی که از چاقی خود رنج می برند، لیپوماتیک گزینه بسیار مناسبی می باشد این روش به صورت موضعی عمل می نماید و بدون بی هوشی می توان از نواحی مختلف بدن چربی های اضافی و تجمع شده را استخراج کرد. لیپوماتیک روش بسیار ایده آلی و ایمنی می باشد با استفاده از این روش می توانید به شکل دائمی از شر چربی های اضافی خود راحت شوید. بلافاصله می توان اثرات این روش را روی اندام خود مشاهده نمایید. لیپوماتیک روش بسیار پیشرفته ای می باشد که هیچ گونه عارضه خاصی را به وجود نمی آورد و نتایج آن بازگشتی ندارد .

هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)

همین حالا تماس بگیرید

02122134997

02122134934

09105898005

لیپوماتیک نوعی پیکر تراشی می باشد که تنها در یک جلسه می توان با استفاده از این روش به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید. البته ممکن است در بعضی از افراد که دارای اضافه وزن بالایی می باشند، بیشتر از یک جلسه احتیاج به لیپوماتیک باشد. گفتنی است با استفاده از این روش می توان حجم معینی را در هر جلسه از ناحیه مورد نظر استخراج کرد. نسبت به سایر روش ها عوارض لیپوماتیک بسیار کمتر می باشد در واقع می توان گفت لیپوماتیک هیچ عوارضی را به دنبال ندارد.

در رابطه با هزینه لیپوماتیک سوالات متداولی پرسیده می شود، در ادامه مطلب در رابطه با هزینه توضیحات مختصری داده می شود تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هزینه لیپوماتیک می تواند از عوامل زیادی تاثیر پذیر باشد، از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه لیپوماتیک می توان به مقدار چربی ناحیه مورد نظر که قرار است با استفاده از لیپوماتیک استخراج شود اشاره نمود.

از جمله عوامل دیگری که می توان به آن اشاره نمود، تعداد جلسات می باشد که در نظر گرفته می شود. همچنین ناحیه تحت درمان می تواند در هزینه تاثیر گذار باشد: به عنوان مثال هزینه لیپوماتیک بازو با لیپوماتیک شکم و پهلو یکسان نمی باشد.

برای مشاهده نمونه های صورت گرفته به صفحه زیر مراجعه نمایید

drnadafkermani@

لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است. انجام اعمال لیپوماتیک از دید بعضی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری­ ها و قضاوت­ های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­ شود.

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه ­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی (life style) شده که کل زندگی فرد را متحول نموده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی ­های شخص می­ شود.

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­ ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­ شود. پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

نکته آخر اینکه هزینه لیپوماتیک براساس حجم توده چربی، تعداد مناطق مورد احتیاج و نیز محل انجام جراحی (کلینیک، بیمارستان، ...) مشخص می شود.

توصیه می­ شود این اعمال به هیچ عنوان در مطب یا کلینیک­ های معمولی انجام نشده و حتماً توسط جراح و در شرایط بیمارستانی با حضور کلیه امکانات انجام شود.

برای اینکه بدانید کاندیدای مناسبی برای لیپوماتیک هستید و با استفاده از این روش می توانید نتیجه دلخواهی را کسب نمایید و اطلاعات دقیقی را در رابطه با هزینه دریافت نمایید می توانید به وسیله فرم زیر و یا را های ارتباطی سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

دکتر مجید نداف کرمانی

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

همین حالا تماس بگیرید

02122134997

02122134934

09105898005

برای مشاهده نمونه های صورت گرفته به صفحه زیر مراجعه نمایید

drnadafkermani@

drnadaf@

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک 1، طبقه دوم، واحد 10

منبع: برترین ها

به "هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید