انتها بلاتکلیفی شورای شهر پرند، 4 عضو علی البدل دعوت می شوند

به گزارش وبلاگ نوکیا، سید مهدی ساداتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فردا اولین روز کاری شورای شهر پرند خواهد بود، اما فقط چهار عضو علی البدل به شورای شهر پرند دعوت می شوند با این حساب فعلا این شورا با 4 عضو جدید و 2 عضو اصلی باقی مانده فعالیت خود را سر می گیرد.

انتها بلاتکلیفی شورای شهر پرند، 4 عضو علی البدل دعوت می شوند

وی اضافه نمود: در ابتدا قرار بود هر 5 عضو علی البدل به صورت موقت جایگزین 5 عضو بازداشت گردیده شورا بشوند، اما از آنجایی که قانون این اجازه را به ما نمی دهد فردا یکشنبه فقط 4 عضو علی البدل به شورای این شهر دعوت می شوند.

فرماندار رباط کریم گفت: بر اساس قانون، اعضای علی البدل در شرایط خاصی جایگزین اعضای اصلی می شوند که یکی از مهمترین دلایل مطرح گردیده در قانون غیبت بیش از دو ماه است.

ساداتی گفت: در حال حاضر فقط غیبت 4 عضو شورای شهر پرند به 2 ماه رسیده و از آنجایی که غیبت پنجمین عضو اصلی هنوز به 2 ماه نرسیده است، به همین خاطر فعلا نمی توانیم نفر پنجم علی البدل را به شورای شهر دعوت کنیم.

فرماندار رباط کریم گفت: اگر تا 10 روزه آینده روند تحقیقات در خصوص پرونده شورای شهر پرند ادامه داشته باشد، غیبت پنجمین عضو شورای شهر پرند نیز به دو ماه می رسد و ورود پنجمین عضو علی البدل به شورای شهر بلامانع خواهد شد.

وی اضافه نمود: اعضای علی البدل شورای شهر پرند تا مشخص و تکلیف نهایی پرونده شورای شهر پرند صرفا بصورت موقتی در شورا حضو خواهند داشت.

ساداتی گفت: اگر شرایط برای حضور مجدد هر یک از اعضای اصلی شورای شهر پرند فراهم باشد قطعا به شورا باز خواهند گشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتها بلاتکلیفی شورای شهر پرند، 4 عضو علی البدل دعوت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها بلاتکلیفی شورای شهر پرند، 4 عضو علی البدل دعوت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید