پایکوبی دامادهای یمنی در جشن عروسی دسته جمعی

به گزارش وبلاگ نوکیا، محبوبیت عروسی های دسته جمعی در یمن پس از یک بحران شدید که اقتصاد را ویران کرد و میلیون ها نفر را در فقر و گرسنگی فروبرد افزایش یافته است.

پایکوبی دامادهای یمنی در جشن عروسی دسته جمعی

به گزارش وبلاگ نوکیا، کنان جمیل، یکی از 9 داماد یمین در مراسم جشن گفت: امروز روز شادی است، ما یک عروسی جمعی را با جمعی از خانواده، اقوام و دوستان برگزار می کنیم، اما با هزینه بسیار کم، از جمله قیمت جشن و تالار. این یک گردهمایی فوق العاده است.

در عروسی های مشترک، مردان هزینه را بین یکدیگر تقسیم می نمایند و بعضی دیگر به سازمان های خیریه برای یاری به برگزاری مراسم عروسی خود متکی هستند.

طا ها ابراهیم، مدیر یک مرکز خدمات عروسی و مجالس گفت: داماد ها ایده عروسی جمعی را دوست دارند، جایی که هزینه ها کاهش می یابد و بار بر دوش داماد کمتر می گردد. از سوی دیگر، مراکز عروسی که لباس های سنتی کامل ارائه می دهند افزایش یافته اند و این افزایش مراکز به معنای رقابت بر سر قیمت گذاری بین آنهاست.

از سال 2015، زمانی که ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه حوثی های وابسته به ایران مداخله کرد اقتصاد و خدمات اساسی یمن سقوط نموده است. 80 درصد از جمعیت 30 میلیونی به یاری احتیاج دارند.

منبع: فرارو

به "پایکوبی دامادهای یمنی در جشن عروسی دسته جمعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایکوبی دامادهای یمنی در جشن عروسی دسته جمعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید