پذیرش مسافر در مازندران برای تعطیلات عید فطر ادامه دارد

به گزارش وبلاگ نوکیا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پذیرش مسافر در مازندران برای تعطیلات عید فطر ادامه دارد.

پذیرش مسافر در مازندران برای تعطیلات عید فطر ادامه دارد

مهران حسنی، معاون گردشگری مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات دو روزه عید سعید فطر دقیقا در دو روز میانی هفته قرار گرفته و امکان سفر مسافران در طول هفته فراهم شده است، ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با همه کمیته های ذیل این ستاد برای برنامه ریزی پذیرایی از مسافران فعال شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم برای نظارت ویژه بر اماکن گردشگری و زیرساخت ها و تاسیسات اقامتی مازندران از هشتم تا 16 اردیبهشت صورت گرفته و همه زیرساخت های اقامتی مازندران آماده پذیرایی از مسافران هستند.

معاون گردشگری مازندران اعلام نمود: پذیرش مسافران در استان برای تعطیلات پیش رو شروع شده و همچنان در حال اجرا است. طبق آمارهای رسمی در مازندران بیش از یک میلیون نفر شب ظرفیت اقامتی برای مسافران داریم که همه این زیرساخت ها آماده پذیرایی از مسافران هستند.

حسنی توضیح داد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت اقامتی موجود مسئله ای در پذیرش مسافران نداریم و تا سرانجام تعطیلات نیز پذیرای مسافران و مهمان هستیم.

وی با اظهار این که نظارت بر زیرساخت ها و تاسیسات اقامتی سراسر استان نیز در این مدت مانند تعطیلات نوروز با هدف حفظ کیفیت ارائه خدمات گردشگری در استان به صورت ویژه انجام می گردد، از مسافران و مهمانان که به مازندران سفر می نمایند خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تاسیسات و زیرساخت های گردشگری استان با شماره 09629 تماس بگیرند و شکایت خود را علام نمایند تا مورد آنالیز قرار بگیرد.

به گفته این مسئول، در 17 روز تعطیلات نوروزی سال جاری مسافران مازندران 28 شکایت از مراکز اقامتی، یک شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی، سه شکایت از مراکز پذیرایی، یک شکایت از مراکز بین راهی و سه شکایت از جاذبه های گردشگری مازندران ثبت کردند.

منبع: همگردی

به "پذیرش مسافر در مازندران برای تعطیلات عید فطر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافر در مازندران برای تعطیلات عید فطر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید