پرداخت 1500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر

به گزارش وبلاگ نوکیا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست با معاون سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید در حوزه های غیر نفتی از این ظرفیت ها بهره ببریم.

پرداخت 1500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر

وی با بیان اینکه گردشگری از ظرفیت های مهم استان بوشهر است اضافه نمود: استان بوشهر در هفت ماه سال وضعیت آب و هوای خوبی دارد و توسعه زیرساخت های گردشگری سبب ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی می گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر اعلام کرد: با نظارت خوب و قابل قبولی که در پرداخت تسهیلات و اجرای طرح ها اجرا شده بیش از 92 درصد تسهیلات به اشتغال منجر شده و نتایج خوبی حاصل شده است.

گراوند از اجرای 180 هکتار طرح گلخانه در استان بوشهر اطلاع داد و گفت: در یک سال اخیر 180 هکتار طرح گلخانه ای جدید در استان بوشهر ایجاد شده و اکنون به 300 هکتار گلخانه افزایش یافته است که این گلخانه ها از محل تسهیلات روستایی پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: ظرفیت سردخانه های استان نیز با پرداخت تسهیلات جدید 18 هزار تن در امسال افزایش یافته که مشاغل جدیدی نیز در این حوزه ایجاد شده است.

استاندار بوشهر از پرداخت 1500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر اطلاع داد و گفت: میزان اعتبارات این طرح در استان 115 میلیارد تومان بود که بیش از سهمیه تخصیصی، اعتبار جذب شد و بالغ بر 150 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

گراوند همچنین با ابراز رضایت از تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی گفت: اعتبارات استانی به پروژه هایی تخصیص یافته که مطالبات مردمی داشته اند و در حوزه عمرانی در امسال اقدامات ارزشمند و بسیار مهمی انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرداخت 1500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 1500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید