چهار قایق دیگر ایران به فینال رسیدند، حضور 12 قایق در فینال

به گزارش وبلاگ نوکیا، در ادامه رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در پاتایای تایلند تیم قایقرانی ایران در مرحله مقدماتی چهار ماده به مصاف رقبای خود رفت که حاصل آن راهیابی چهار قایق ایران به فینال مسابقات بود.

چهار قایق دیگر ایران به فینال رسیدند، حضور 12 قایق در فینال

در چهار نفره تک پاروی سبک وزن تیم ایران در دور مقدماتی سوم شد و با این رده به فینال راه یافت. فرشته رومی، صبور وقوفی، مریم امیدی و حمیرا برزگر ترکیب در این ماده برای ایران پارو زدند.

در ماده چهار نفره تک پاروی سنگین وزن بانوان تیم ایران متشکل از مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری در رده دوم ایستاد. تیم ایران در این ماده برای راهیابی به فینال باید در مسابقه شانس مجدد شرکت نمایند. پاروزنان در این بخش اول شدند تا این تیم نیز مجوز حضور در فینال را از آن خود کند.

در ماده چهار نفره جفت پاروی مردان نیز تیم ایران در گروه مقدماتی در رده اول نهاده شد و مستقیما راهی فینال بازیها شد. در این ماده سیاوش سعیدی، سید مجتبی شجاعی، سید مسعود محمدی و بهمن نصیری ترکیب تیم ایران را تشکیل می دادند.

در ماده روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان تیم کشورمان با ترکیب نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی به فینال رسید.

به این ترتیب تیم ایران در انتها دومین روز مسابقات در چهار ماده فینالیست داشت. روز گذشته نیز 8 قایق کشورمان جواز حضور در بخش فینال را کسب کردند. به این ترتیب پاروزنان ایران در تمامی 12 ماده مسابقات به فینال اصلی راه یافتند. فینال مسابقات در روزهای پنجشنبه و آدینه برگزار می گردد.

رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا از 13 تا 17 شهریور ماه در تایلند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهار قایق دیگر ایران به فینال رسیدند، حضور 12 قایق در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار قایق دیگر ایران به فینال رسیدند، حضور 12 قایق در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید