کارگاه مجازی ژئوتوریسم در تهران برگزار می شود

به گزارش وبلاگ نوکیا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: کارگاه مجازی ژئوتوریسم در تهران روز چهارشنبه 20 فروردین ماه 99 برگزار می شود.

کارگاه مجازی ژئوتوریسم در تهران برگزار می شود

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان بابیان اینکه توسعه آموزش مجازی از اولویت های اداره کل استان در دوران حضور شهروندان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است، افزود: در دوره های آموزش مجازی به موضوع های کمتر پرداخته شده در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداخته خواهد شد.

او گفت: همان طور که پیش ازاین تأکید داشته ایم اگر به دنبال توسعه پایدار در گردشگری استان هستیم، باید پایه های آموزش را تقویت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران افزود: تهران به دلیل شرایط جغرافیایی دارای پدیده های متنوع زمین شناسی است که می تواند هرکدام سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

او گفت: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا با همدلی و همفکری اساتید و فعالین گردشگری به فکر فرصت سازی برای رشد و توسعه آینده گردشگری کشور باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران افزود: علاقه مندان می توانند برای حضور در این کارگاه آموزشی واژه ژئوتوریسم را به 5000542020 پیامک کنند تا لینک و ساعت برگزاری دوره در شبکه های اجتماعی برای آن ها پیامک شود.

منبع: میراث آریا

به "کارگاه مجازی ژئوتوریسم در تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه مجازی ژئوتوریسم در تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید