کریمی: دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم، باید کار السد را در تهران یکسره کنیم

به گزارش وبلاگ نوکیا، هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم گفت: فولاد برای دریافت تساوی به استادیوم آزادی آمده بود و به هدف خود نیز رسید.

کریمی: دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم، باید کار السد را در تهران یکسره کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نوکیا، علی کریمی در انتها بازی با فولاد که با تساوی صفر - صفر سرانجام یافت، گفت: فولاد برای یک امتیاز و دفاع کردن به استادیوم آزادی آمده بود. ما سعی کردیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم که این اتفاق نیز افتاد اما نتوانستیم از این موقعیت ها بهره ببریم و شرمنده هواداران شدیم.

وی درباره این موضوع که استقلال فصل گذشته نیز آغاز خوبی نداشت، اما در نیم فصل دوم به شرایط ایده آل رسید و اینکه آیا این اتفاق سال جاری نیز رخ خواهد داد یا خیر؟ گفت: باید حداقل در بازی های خانگی پیروز شویم. اگر اینگونه امتیاز از دست بدهیم آخر فصل ناراحت خواهیم بود. ما دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم و تمام کوشش خود را می کنیم تا امتیازی از دست ندهیم.

هافبک استقلال درباره دیدار دوشنبه آینده با السد قطر گفت: این دیدار، بازی سال باشگاه استقلال است و این شرایط برای هواداران نیز وجود دارد. باید نتیجه دیدار امروز را فراموش کنیم و به فکر بازی با السد باشیم، تا بتوانیم با حمایت هواداران کار این تیم را در استادیوم آزادی یکسره کنیم و در قطر کار راحتی پیش رو داشته باشیم.

کریمی مطرح کرد: تیم استقلال تغییر نموده و تا الان نتایج خوبی نگرفته است. من از تماشاگران تشکر می کنم و امیدوارم آنها به حمایت خود ادامه دهند.

وی درباره آخرین وضعیت خودش گفت: 2 ماه قبل از جام جهانی مصدوم شدم و مدت طولانی را به ریکاوری پرداختم، همچنین در بدنسازی تیم حضور نداشتم اما به درخواست سرمربی از همان هفته اول بازی کردم. الان هم احساس خوبی دارم و رفته رفته بهتر می شوم.

هافبک استقلال درباره وقت تلف کردن بازیکنان فولاد گفت: این چیزها در فوتبال ما قدیمی گردیده است. همیشه آنهایی که به استادیوم آزادی می آیند به دنبال یک امتیاز هستند و هر کاری برای رسیدن به آن انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم، باید کار السد را در تهران یکسره کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم، باید کار السد را در تهران یکسره کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید