کولاک در گردنه های کوهستانی زنجان

به گزارش وبلاگ نوکیا، رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر کولاک در گردنه ها و جاده های کوهستانی این استان جریان دارد.

کولاک در گردنه های کوهستانی زنجان

به گزارش وبلاگ نوکیا آنلاین به نقل از ایرنا، محمد محمدی آدینه 6 دی اضافه نمود: در گردنه های کوهستانی بادامستان، ذاکر زنجان - طارم خانچای و آق گدیک در جاده زنجان - تهم - چورزق و جاده زنجان - دندی و دندی - تخت سلیمان کولاک جریان دارد.

وی تاکید نمود: همراه داشتن لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی الزامی است.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، از رانندگان خواست، نسبت به رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مطمئنه جدیت داشته باشند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم

محمدی اظهارداشت: بر اساس پیش بینی های اجرا شده توسط کارشناسان هواشناسی استان از بعدازظهر سامانه بارشی در زنجام فعال می گردد که این سامانه شرایط جاده ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

به گفته وی، نیروهای راهداری با 30 اکیپ در گردنه کوهستانی و صعب العبور استان زنجان 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت احتیاج خدمات ارائه می دهند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مسائل جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.

محمدی افزود: هموطنان می توانند قبل از سفر برای اطلاع از شرایط راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها فعال است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کولاک در گردنه های کوهستانی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک در گردنه های کوهستانی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید