گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو را به علت نقص فنی فراخواند ، مدل های اینسایت و آکورد مشکل نرم افزاری دارند

به گزارش وبلاگ نوکیا، گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو از مدلهای اینسایت و آکورد خود را به علت نقص در دوربین های عقب فراخواند. این نقص از یک اشکال نرم افزاری ریشه می گیرد.

گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو را به علت نقص فنی فراخواند ، مدل های اینسایت و آکورد مشکل نرم افزاری دارند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، دوربه نظر می رسد برخی از دوربین های پشتی این خودروها دارای مشکلاتی جدی هستند. این اشکال نرم افزاری باعث گردد که دوربین تصاویر روی صفحه نمایش اطلاعات خودرو را نمایش ندهد.

بر اساس اطلاعات اولیه این نقص در مدل های هوندا اینسایت 2019 و هوندا آکورد 2018 وجود دارد. با توجه به اسناد و مدارک ارسال گردیده توسط اداره ایمنی ترافیک ملی (NHTSA) ، مشکل نرم افزاری مذکور می تواند اطلاعات مهمی را که باید برای نمایش به کاربر آماده شوند به کل مسدود کند.

هوندا این فراخوان را تنها برای مدل های خود در ایالات متحده اعلام ننموده بلکه به گزارش آسوشیتد پرس، هوندا 14 هزار خودرو در کانادا،6 هزار خودرو در آلمان و 3 هزار خودرو را در کره جنوبی به علت همین مشکل فراخوانده است.

خبرخوب برای کاربران این است که اصلاح مشکل مذکور زمان زیادی نمی برد و تنها شامل یک به روز رسانی نرم افزاری می گردد..

هوندا در بیانیه ای در روز جمعه گفت: ممکن است خطای نرم افزاری در هنگام مونتاژ صفحه نمایش ایجاد گردیده باشد. این شرکت اعلام نموده که تا کنون هیچ گزارشی از تصادفات و جراحات مربوط به این موضوع دریافت نگردیده است.

منبع: انتخاب

به "گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو را به علت نقص فنی فراخواند ، مدل های اینسایت و آکورد مشکل نرم افزاری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو را به علت نقص فنی فراخواند ، مدل های اینسایت و آکورد مشکل نرم افزاری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید