260 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: امسال هزار و 865 پرونده تسهیلات روستایی در استان تشکیل و 260 میلیارد تومان اعتبار به آنها پرداخت شده است.

260 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ،رضا گروسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: سال جاری هزار و 865 پرونده تسهیلات روستایی در استان تشکیل و 260 میلیارد تومان اعتبار به آنها پرداخت شده است. رضا گروسی افزود: این تعداد طرح برای چهار هزار و 192 نفر در روستاهای استان اشتغالزایی ایجاد کرده و نقش مهمی در رونق و تحول اقتصادی مناطق روستایی استان ایفا کرده اند.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در شهرستان های استان، افزود: در آبیک 39 میلیارد و 829 میلیون تومان، آوج 12 میلیارد و 922 میلیون، البرز 13 میلیارد و 356، بوئین زهرا 70 میلیارد و 89 میلیون، تاکستان 38 میلیارد و 329 میلیون و شهرستان قزوین 85 میلیارد و 124 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاه های اجرایی از کارآفرینان استان، افزود: توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی استان قزوین است که با همکاری و عزم جدی دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد.

دستگاه های اجرایی استان در سال جاری 16 هزار و 377 نفر اشتغالزایی برعهده داشتند که مازاد بر آن، بیش از 17 هزار و 550 نفر اشتغالزایی در استان تا به امروز اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "260 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "260 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید