آشنایی با نامزد اروگوئه ای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ نوکیا، پس از جدایی احتمالی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران، محتمل است خورخه فوساتی به عنوان سرمربی یوز های ایرانی انتخاب گردد.

آشنایی با نامزد اروگوئه ای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش ، کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که قراردادش تا خاتمه جام ملت های آسیا 2019 با فدراسیون فوتبال کشورمان است، به احتمال زیاد پس از خاتمه رقابت های آسیایی راهی کلمبیا خواهد شد و راهنمایی این تیم را برای حضور در کوپا آمریکا 2019 و مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برعهده می گیرد.

این قرارداد به طور رسمی به احتمال زیاد پس از جام ملت های آسیا امضا می گردد و کی روش پس از 8 سال فوتبال ایران را ترک خواهد نمود. رسانه های خارجی از احتمال جایگزینی خورخه فوساتی در تیم ملی ایران جای کی روش خبر دادند و بر همین اساس نگاهی انداختیم به کارنامه این مربی که به توضیح زیر است.

فوساتی متولد 1952 در اروگوئه است و در زمان بازیگری به عنوان دروازه بان در تیم های زیادی بازی نموده است، اما از سال 1993 به مربیگری روی آورد و با ریورپلاته کار خود را شروع کرد. از تیم های مطرحی که او مربیگری نموده است، می توان به تیم ملی اروگوئه، تیم ملی قطر، السد، الریان، الشباب امارات و ... اشاره نمود.

فوساتی در دوران مربیگری افتخارات زیادی را بدست آورده که می توان به قهرمانی در لیگ اروگوئه، لیگ ستارگان قطر، لیگ قهرمانان آسیا و رده سومی رقابت های کوپا آمریکا در سال 2004 اشاره نمود.

فوساتی زمانیکه در تیم ملی قطر بود، مقابل تیم ملی ایران و کارلوس کی روش نهاده شد و بازنده شد و حتی پس از خاتمه بازی، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که فوساتی به خانواده و مادر او توهین نموده است و باید جریمه گردد. فوساتی پس از جدایی از تیم ملی قطر در سال 2017 تاکنون بدون تیم است و امکان دارد سرمربی تیم ملی ایران گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آشنایی با نامزد اروگوئه ای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نامزد اروگوئه ای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید