ارزیابی دستگاههای اجرایی باید توسط مردم صورت گیرد

به گزارش وبلاگ نوکیا، ابوالفضل کمک روز پنجشنبه در سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین که در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: در شاخص های اقتصادی امتیاز دستگاهها بالاست و در شاخص عمومی وقتی دولتی ها ارزیابی می نمایند بسیار خوب است و مشکل نداریم اما در شاخص های بهبود فضای کسب و کار و جایی که مردم ما را ارزیابی می نمایند نمره خوبی نداریم.

ارزیابی دستگاههای اجرایی باید توسط مردم صورت گیرد

ارزیابی مردم از ادارات مطلوب نیست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یادآورشد: جایی که طرف ما مردم هستند و باید آنها را خوشبین کنیم مشکل جدی داریم و به نظر می رسد در فرآیندهایی که بتوانیم خدمات بهتری ارایه کنیم نیازمند کار بیشتری هستیم.

وی گفت: دایر کردن میز خدمت شاید نتوانسته خدمات شاخصی را به غیر از وظایف دستگاهها ارائه کند و کاش همان پیش خوانهای دولت را تقویت می کردیم و اگر قرار است کارها الکترونیک گردد این میز خدمت یک کار نمادین محسوب می گردد.

کمک اظهارداشت: به نظر می رسد برای کارآمد شدن میز خدمت باید فکر اساسی کنیم و ادامه کار با شرایط کنونی نتیجه بخش و راضی کننده نیست.

میزخدمت کارآمد نیست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآورشد: وقتی برنامه ها تدوین گردد گاهی تکلیف ها متناسب با شرایط استانها نیست و باید از استانها نیز نظرخواهی گردد تا بتوان ایده های کاربردی را ارائه و عملیاتی کرد.

وی افزود: اگر بر اساس نظرسنجی های دولتی همه چیز گل و بلبل است و امتیاز بالا به دستگاهها می دهیم باید در عمل هم مسئله ای نداشته باشیم و مردم راضی باشند اما مردم چنین نظری ندارند.

کمک گفت: اگر یک استانی کار می نماید باید مولفه ها در عمل هم توسعه یافته باشد اینکه خودمان از خودمان تعریف کنیم کاری پیش نمی رود و ارزیابی ها منطقی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارزیابی دستگاههای اجرایی باید توسط مردم صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی دستگاههای اجرایی باید توسط مردم صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید