برای رویارویی برانکو و طرفداران ، سوژه هر روز: رامین رضاییان

به گزارش وبلاگ نوکیا، مطرح کردن نام رامین رضاییان بیش از آنکه دلسوزی برای او و پرسپولیس باشد، به حربه ای شبیه است برای قرار دادن ایوانکوویچِ محبوب مقابل طرفداران.

برای رویارویی برانکو و طرفداران ، سوژه هر روز: رامین رضاییان

به گزارش وبلاگ نوکیا ، حتی آنقدر خلاقیت نداریم که برای غر زدن هایمان یک بهانه تازه بیابیم. دو فصل است که برانکو ایوانکوویچ و حسین ماهینی را به خاطر رامین رضاییان به نقد می کشیم و ادعای حرفه ای گری هم داریم اما این حق را به مربی نمی دهیم که بازیکنانش را خودش انتخاب کند.

حتی به یاد نمی آوریم آن روزهایی را که رضاییان بی خبر به ترکیه رفت و همه تماس های تلفنی مدیران پرسپولیس و برانکو را بی پاسخ گذاشت. با این حال وقتی ریزه اسپور او را پس فرستاد، ایوانکوویچ به خاطر طرفداران و پادرمیانی مدیران و پیشکسوتان باشگاه اجازه داد که به تمرینات پرسپولیس برگردد اما بازی اش نمی داد. توجیهش هم حضور ماهینی در ترکیب اصلی بود.

پروفسور پرسپولیس را بدون رامین رضاییان در لیگ برتر قهرمان کرد و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالا برد اما هرگز از پرسش های تکراری فارغ نشد و بعد از دو فصل، دوباره با همان بازیکن او را به چالش فراخوانده اند. چالش بازگرداندن رامین رضاییان که مثل خیلی دیگر از اتفاقات این روزهای فوتبال ایران با یک شایعه اینستاگرامی شروع شد. گفتند نزدیکان باشگاه پرسپولیس در تماس با رامین رضاییان که این روزها بدون تیم مانده، خواستار بازگشت او گردیده اند.

همین یک شایعه کافی بود برای موج سواری طرفداران این بازیکن و حتی برخی رسانه ها. عجیب تر از همه اما ورود علی پروین به ماجرا بود. مردی که در روزهای مربیگری اش هرگز از حرف خود برنگشته بود اما این بار ناخواسته ابزاری شد برای فشار آوردن به سرمربی پرسپولیس و حتما نمی دانسته که عده ای آماتور حرفه ای نما با مطرح کردن نام رامین رضاییان، به این فکر می نمایند که برانکو ایوانکوویچ محبوب را مقابل طرفداران پرسپولیس قرار بدهند.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی

به "برای رویارویی برانکو و طرفداران ، سوژه هر روز: رامین رضاییان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رویارویی برانکو و طرفداران ، سوژه هر روز: رامین رضاییان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید