بوضیاف: در بازی برگشت بیشتر از ما روی پرسپولیس فشار است، دوست داریم با السد در نیمه نهایی مصاف دهیم

به گزارش وبلاگ نوکیا، بازیکن تیم الدحیل قطر به اظهارنظر درباره بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس پرداخت.

بوضیاف: در بازی برگشت بیشتر از ما روی پرسپولیس فشار است، دوست داریم با السد در نیمه نهایی مصاف دهیم

به گزارش وبلاگ نوکیا کریم بوضیاف درباره بازی برگشت با پرسپولیس گفت: این بازی سرنوشت ساز است و آسان نخواهد بود. چیزی برای از دست دادن نداریم و الدحیل با تمام توان به میدان می رود تا ضمن پیروزی مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. بدون شک من هم دوست دارم در این بازی مشارکت داشته باشم.

بازیکن الدحیل در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی یک بر صفر در بازی رفت برابر پرسپولیس برای بازی برگشت اطمینان بخش است گفت: نتیجه بازی رفت به ما مزیتی برای بازی برگشت می دهد. هر چند با یک گل پیروز شدیم اما می توانیم در بازی برگشت هم پیروز شویم. ما به دنبال نتیجه بهتری در بازی رفت برابر پرسپولیس بودیم و بسیاری از فرصت ها را از دست دادیم. الان باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم و با مجوز صعود به دوحه بازگردیم.

بوضیاف درباره اتمسفر بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: فکر می کنم تمام بازیکنان از مسئولیت خود مطلع هستند و بازی برابر تماشاگران زیاد و هیجان زده در ایران انگیزه ای برای ما خواهد بود. این مسئله به بازیکنان تیم الدحیل انگیزه مضاعفی جهت ارائه بازی با تمام توان می دهد. اگر هم فشاری وجود داشته باشد بیشتر روی پرسپولیس برای صعود در خانه اش خواهد بود. اطمینان داریم می توانیم دوباره در بازی برگشت هم پیروز شویم. الدحیل تیم خوبی است و در صورت تمرکز کافی می توانیم با پیروزی در تهران به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی درباره رویارویی احتمالی الدحیل با السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: السد بازی خوبی برابر استقلال در تهران به نمایش گذاشت و با 3 گل به پیروزی رسید. حالا تنها یک قدم با نیمه نهایی فاصله دارد و بازی احتمالی الدحیل برابر السد بسیار قدرتمند خواهد بود. دوست داریم با السد روبرو شویم و امیدوارم با صعود تیم های الدحیل و السد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک تیم قطری فینالیست گردد.

به گزارش وبلاگ نوکیا دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل روز دوشنبه 26 شهریور در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوضیاف: در بازی برگشت بیشتر از ما روی پرسپولیس فشار است، دوست داریم با السد در نیمه نهایی مصاف دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوضیاف: در بازی برگشت بیشتر از ما روی پرسپولیس فشار است، دوست داریم با السد در نیمه نهایی مصاف دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید