جز اجرای سند تحول کاری در آموزش و پرورش نداریم

به گزارش وبلاگ نوکیا، سعید سلطانی ظهر پنج شنبه در گردهمایی مدیران دبیرستان های دوره دوم خراسان رضوی که در مجتمع سپید مشهد برگزار گردید اظهار کرد: با توجه به اتفاقی که اخیرا در یکی از مدارس کشور رخ داد و فردی از تمامی دانش آموزان خون گرفت اهمیت اشراف بر قوانین برای مدیران مدارس معین می گردد.

جز اجرای سند تحول کاری در آموزش و پرورش نداریم

وی اضافه نمود: اهمیت برنامه ریزی و حرکت در مسیر برنامه ها بر کسی پوشیده نیست و سند تحول امروز به عنوان یک سند مادر و بالا دستی که مسائل تربیتی دانش آموزان را در خود گنجانده است باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش توضیح داد : این سند مطالبه رهبری بوده است و ایشان بارها به آن اشاره نموده اند. در برنامه ششم توسعه نیز اجرایی کردن آن مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید نمود: ما به جز اجرا سند تحول کاری در آموزش و پرورش نداریم و برای اجرا آن حتما باید برنامه زیر نظام های آن تدوین شوند. برای اجرا این مهم سال 97 سند به همه معاونت ها ابلاغ شد که 7 راهبرد اساسی داشت که اجرایی کردن متوازن سند، عدم ورود به بحث های عملیاتی و واگذاری مسولیت ها به مدیران مدارس از جمله راه چاره های آن است.

سلطانی گفت:در مرحله اول 23 هدف عملیاتی احیا شد که ذیل آن 131 راه چاره تعریف شد که در برنامه ششم تکلیف شد تا سال 1400 محقق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جز اجرای سند تحول کاری در آموزش و پرورش نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جز اجرای سند تحول کاری در آموزش و پرورش نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید