خدابخشی راهی بیمارستان شد، حضور در گرندپری منچستر در هاله ای از ابهام

به گزارش وبلاگ نوکیا، مهدی خدابخشی ملی پوش تکواندو کشورمان به دلیل تشدید درد زانو راهی بیمارستان شد.

خدابخشی راهی بیمارستان شد، حضور در گرندپری منچستر در هاله ای از ابهام

به گزارش وبلاگ نوکیا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از روز 27 مهر ماه به مدت 3 روز در شهر منچستر کشور انگلیس برگزار می گردد.

مهدی خدابخشی ملی پوش تکواندو کشورمان که خود را برای شرکت در این رقابت ها آماده می کرد به دلیل تشدید درد در ناحیه زانو راهی بیمارستان شد.

فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با تایید این مطلب اضافه کرد: روز گذشته قبل از تمرین خدابخشی اعلام نمود که از ناحیه زانو احساس درد شدیدی می نماید، با نظر کادر پزشکی تیم ملی برای آنالیز وضعیت مهدی را راهی بیمارستان کردیم. با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران برای ما اولویت دارد حضور مهدی در گرندپری منچستر بستگی به ارائه مجوز پزشکی دارد تا بتواند در کنار سایر ملی پوشان به این رویداد اعزام گردد.

اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان از روز شنبه 7 مهرماه با حضور فرزان عاشورزاده، آرمین هادی پور، محمدحسن پلنگ افکن، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، امیرحسین ساسان، مرتضی شیری و سجاد مردانی زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خدابخشی راهی بیمارستان شد، حضور در گرندپری منچستر در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابخشی راهی بیمارستان شد، حضور در گرندپری منچستر در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید