شهرداری برای دومین بار متوالی در بیرون از تبریز به میدان می رود

به گزارش وبلاگ نوکیا، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری برگزار می گردد و طبق برنامه در یکی از این دیدارهای امروز تیم شهرداری تبریز از تیم نفت تهران پذیرایی خواهد نمود.

شهرداری برای دومین بار متوالی در بیرون از تبریز به میدان می رود

این دیدار در حالی در ردیف برنامه بازیهای هفته دوم گنجانده گردیده که تیم نفت تهران در هفته نخست این رقابتها برابر تیم مشکی پوشان حاضر به انجام بازی نشد. نفتی ها که باید در هفته دوم به تبریز سفر می کردند و برابر شهرداری به میدان می رفتند، با اولتیماتوم دشوار سازمان لیگ روبرو گردیده اند و چنانچه حاضر به رویارویی با شهرداری تبریز نشوند، احتمال کنار گذاشته شدن آنها از رقابت های لیگ وجود دارد. در این خصوص فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری بازی های لیگ عنوان نموده که احتمال برگزاری لیگ دسته اول فوتبال با 17 تیم وجود دارد.

با این شرایط اما تیم فوتبال شهرداری تبریز تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در دیدار برابر نفت تهران پیگیری نموده است و چنانچه این دیدار برگزار نشود، احتمال برگزاری یک بازی تدارکاتی در برنامه آماده سازی تیم تحت راهنمایی فنی حیدر جعفری قرار می گیرد. با این شرایط و در صورت لغو بازی امروز با نفت تهران، شهرداری باید هفته آینده برای دومین بازی متوالی، بیرون از تبریز به میدان برود و در انتظار اولین دیدار خانگی اش برابر تیم بانی گستر ارومیه بنشیند.

نمایش راضی کننده در هفته اول

تیم فوتبال شهرداری تبریز اما در حالی هفته اول لیگ دسته یک باشگاه های کشور را بدون کسب امتیاز سپری کرد که بازی درخشان و جوانمردانه جوانان بومی تبریز موجب تحسین وبلاگ نوکیا و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد.

هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با انجام چند بازی و لغو سه دیدار سپری شد که در یکی از بازی های انجام گردیده، تیم شهرداری تبریز علیرغم ارائه یک بازی درخشان برابر آلومینیوم اراک، بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرد.

در این بازی تیم شهرداری تبریز با ترکیب کاملا بومی وحید مهدی خانی، مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، بابک نوین، جواد نعمتی، محمدرضا زینال خیری، رسول پیرزاده، احمد کامدار (مهدی رستم زاده)، سجاد رهبر، فرشاد بیابانی (علی نویدی) و دانا نقشبندی (سیامک رضایی) به میدان رفت و توانست در چند نوبت دروازه حریف خود را با خطر جدی روبرو کند. تنها گل این دیدار در دقیقه 41 و روی یک ضربه ایستگاهی برای تیم آلومینیوم به ثمر رسید.

در این بازی نمایش خوب شاگردان حیدر جعفری موجب شد تا هواداران تیم میزبان پس از اتمام بازی دقایقی را به تشویق تیم شهرداری تبریز بپردازند. همچنین وبلاگ نوکیا حاضر در کنفرانس خبری پس از بازی نیز با تمجید از بازی خوب شهرداری تبریز بخصوص در نیمه دوم، این تیم را شایسته کسب امتیاز دانستند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز چهارم شهریور در خانه تیم شاهین شهرداری بوشهر به میدان خواهد رفت.

دیدار امروز شهرداری برابر نفت تهران به دلیل عدم حضور تیم نفت در تبریز تا شامگاه دیروز، به احتمال فراوان لغو خواهد شد. با این حال قرار است تشریفات قبل از بازی با حضور بازیکنان تیم شهرداری و تیم داوری در زمین چمن مصنوعی شهرداری تبریز به انجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرداری برای دومین بار متوالی در بیرون از تبریز به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری برای دومین بار متوالی در بیرون از تبریز به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید