عسکری: بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم

به گزارش وبلاگ نوکیا، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، مجید عسکری ملی پوش دسته 69 کیلوگرم ایران نخستین وزنه برداری است که روز چهارشنبه به روی تخته می رود. مجید که در فاصله 2 هفته مانده به بازی های آسیایی به تمرینات تیم ملی برگشت در یک هفته اخیر با روحیه بالایی تمرین نموده است.آنقدر که خودش انگیزه های زیادی دارد.

عسکری: بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم

وی درباره شرایطش گفت: خدا را شکر می کنم.در یک هفته اخیر تمرینات خیلی خوبی انجام داده ام.پس از اینکه تعیین شد قرار است به بازی ها اعزام شوم تمریناتم را جدی تر از قبل دنبال کردم.

ملی پوش ایران درباره اینکه آیا برای مسابقه امروز آماده است؟ تاکید نمود: من کوشش خودم را نموده ام.دوست دارم از حمایت های محمد راستی(سرپرست هیئت وزنه برداری استان هرمزگان) تشکر کنم.اگر حمایت های ایشان نبود شاید به این بازی ها اعزام نمی شدم.

عسکری یادآور شد: در سبک وزن کشورهای آسیای شرقی مدعی هستند.چند المپیکی و قهرمان جهان در وزنی که هستم حضور دارند.ضمن اینکه وزنه بردار خود کشور اندونزی هم که میزبان بازی های آسیایی هستند مدعی کسب مدال هستند.امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم روسفید باشم.

وی در خصوص شانسش برای کسب مدال توضیح داد: تمام کوشش خودم را می کنم.کار خیلی سختی دارم.همه حریفانم مدعی هستند و برای کسب مدال می آیند.امیدوارم بتوانم وزنه هایی بزنم که در نهایت به مدال ختم گردد.

ملی پوش وزنه برداری ایران در خاتمه گفت: تیم خوبی داریم.در همه وزن ها مدعی هستیم.به خصوص در 94 و سنگین وزن.در 85 کیلوگرم و 105 هم شانس زیادی داریم.مطمئن هستم که بیشتر از دوره قبل مدال می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عسکری: بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسکری: بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید