قلعه نویی گزینه استقلال بعد از شفر؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، سایت مهر در گزارشی مدعی گردیده که فرد مورد علاقه فتحی که طباطبایی به صورت تلویحی به آن اشاره داشت، امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان است.

قلعه نویی گزینه استقلال بعد از شفر؟

به گزارش وبلاگ نوکیا ، صحبت های جنجالی هادی طباطبایی که در یک برنامه زنده تلویزیونی مطرح شد، موج جدیدی از انتقاد به عملکرد مدیران استقلال را به راه انداخت. تفاوت صحبت های طباطبایی با سایر پیشکسوتان در این بود که خیلی از اتفاقات نه چندان مطلوب ماه های اخیر استقلال را به مدیریت جدید این باشگاه نسبت داد.

طباطبایی در لابلای صحبت های خود به نکته ای اشاره نمود که پرداختن به آن می تواند سرآغاز اتفاقات تازه ای در این باشگاه باشد. ملی پوش سابق آبی ها در خلال صحبت های تندی که علیه مدیران کنونی استقلال و به خصوص امیر حسین فتحی سرپرست این باشگاه مطرح نمود، به علاقه نداشتن او به ادامه همکاری با شفر برای فصل آینده اشاره نمود و گفت: این آقایان بی میل نیستند تا شفر تضعیف گردد و آنها گزینه خود را به جای او به استقلال بیاورند.

سایت مهر در گزارشی مدعی گردیده که فرد مورد علاقه فتحی که طباطبایی به صورت تلویحی به آن اشاره داشت، امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان است. در واقع اشاره طباطبایی به این بود که در صورت تکرار نتایج ضعیف شفر در این فصل و قهرمان نشدن آبی پوشان در لیگ برتر، بستر برای بازگشت امیر قلعه نویی به این تیم آماده می گردد.

قلعه نویی با 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین مربی در تاریخ برگزاری لیگ برتر است و آنچه در خصوص استقلال و قلعه نویی می توان به آن اشاره نمود این است که همه قهرمانی های آبی پوشان در لیگ برتر با راهنمایی این سرمربی به دست آمده است.

670 – 10

منبع: ایران ورزشی

به "قلعه نویی گزینه استقلال بعد از شفر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی گزینه استقلال بعد از شفر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید