آثار مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری داوری شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری با 88 اثر شرکت کننده به مرحله داوری رسید.

آثار مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری داوری شد

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: این مسابقه از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با هدف حضور هرچه با شکوه تر کشورمان در نمایشگاه های بین المللی برگزار گردید.

دبیرخانه مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری تعداد 88 طرح را دریافت کرد که از آن میان، 5 اثر از سوی هئیت داوران مسابقه به عنوان برترین طرح ها انتخاب شد.

همچنین سید محمد بهشتی، جواد میرحسینی و آرش مظفری که هیئت داوران مسابقه را تشیکل می دهند، 6 طرح دیگر را شایسته قدردانی معرفی کردند.

قرار است از طرح های برگزیده برای اجرای غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری از جمله اتریش و اسپانیا استفاده گردد.

صاحبان آثار برتر در مراسمی ویژه که زمان آن متعاقبا از سوی وب سایت مجله معماری و ساختمان و وب سایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام می گردد، معرفی و با اهدای جوایز و لوح سپاس از آنان قدردانی خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "آثار مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری داوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری داوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید